Nylig innhold av P-Stone

1. P-Stone

Aluminiumsprofiler - Hvor

Hei, Har noen tips om hvor jeg kan kjøpe aluminiumsprofiler (vinkel/L-profil) i ca størrelse 45*25mm, lengde minst 2 meter. Stål kan også fungere. Oslo/Akershus. Mvh, P..
  2. P-Stone

Alcaimport på QXL - erfaringer

Hva er status på sakene som er nevnt tidligere i tråden? P..
  3. P-Stone

Pioneer S-3EX - ny referansehøyttaler?

Vil S-3EX egne seg sammen med Primare I30? P..
  4. P-Stone

Hvor får man kjøpt Bell'o rack?

Jeg kjøpte mine Bell'O kino-stoler fra USA og fikk dem sendt via JetCarrier.
  5. P-Stone

AVshop useriøst?

Nei, det er sikkert ingen hemlighet. Kan bare ikke huske å ha sett det i klartekst noe sted, kun hint og antakelser. Og med samdrift så mener du hva da, samme eier?
  6. P-Stone

AVshop useriøst?

Ble egentlig (den eventuelle) koblingen mellom AVShop og AVForum noen gang besvart? Personlig har jeg ikke noe problem med at de samme folkene står bak begge, så lenge man er åpne om det. Men det er greit å vite.
  7. P-Stone

Billigere Parasound forsterkere ifra utlandet?

Jo, det kan være mye å spare på det. Men jeg tviler på at du finner en nettbutikk som sender til Norge. Du må nok bruke en US adresse via Jetcarrier.no P.. On a different note : Hvis det er en C2 du er ute etter, så har jeg en til salgs ;-)
  8. P-Stone

Elektriske gardiner som ikke koster flesk!

Så... er det noen som har fått montert disse greiene? Hvor er bildene? ;) P..
  9. P-Stone

Tak-gjennomføring

Takker for tips. Kommer muligens til å gå for en panel-løsning ala Audio Wall Plates - Nexxia P..
  10. P-Stone

Tak-gjennomføring

Halloen, Jeg vurderer å dra kablene som skal bak i rommet (dvs hdmi og 2 høyttaler-kabler) opp på loftet. Dvs at jeg får et hull i taket foran ved lerretet og bak ved projektoren. Problemet er, hvordan få disse hullene til å se pene ut? Jeg er sikker på at det er andre som har truffet på...
  11. P-Stone

Hva kjører dere..?

Og da var Bimmer'n byttet ut med en traust Audi... ;-)
  12. P-Stone

Sony "Pearl" VPL-VW50

Yep, en kalkulator hadde vært kjekt. Dette er en meget interessant projektor, men jeg er usikker på om den passer inn i kino-rommet mitt :-/
  13. P-Stone

Bryter for blendingsgardin

Å, kom igjen ;) Jeg vet at dette forumet renner over at teknisk kyndige mennesker :)
  14. P-Stone

Prøv hos lady.no
  15. P-Stone

Halloen ;) Jeg har en blendingsgardin som styres av en vippe-bryter. Det fungerer forsåvidt greit, problemet er bare at jeg må holde bryteren inne til gardinen er åpen/lukket. Jeg ønsker meg en bryter hvor jeg kan trykke på knappen, og slippe den igjen, så går gardin automatisk til...