Nylig innhold av OleM

1. OleM

OLED 55" C6 vs E6

Ta det med en liten klype salt. Men panelmessig skal de to være identiske såvidt jeg har forstått. Bortsett fra buingen selvfølgelig. Øvrige forskjeller skal kun være design. Om du liker buet skjerm eller ikke er en smaksak. B6 er same som C6 med flat skjerm.
  2. OleM

LG OLED65B6V 65" OLED TV - prisras?

Takk for tipset! Da var jeg på elkjøp og fikk tilbake 3000 kr (nedsatt fra kr 27 990,- til kr 24 990,-) Jeg er helt utrolig godt fornøyd med min :-)
  3. OleM

Heve kjøpet på LG 65 B6?

Hei, Jeg kjøpte en Samsung UE78KS9005 på black Friday til 34kkr. Denne ble jeg utrolig skuffet over, spesielt med tanke på de strålende kritikkene 65 tommeren i samme serie har fått. Jeg hadde virkelig forventet bedre sortnivå og mindre clouding på en så dyr TV i 2016. Og kant-LED nederst på...
  4. OleM

Hjemmekino sofaer fra FNKY.no?

Den Oddesey sofaen har jo, i allefall tilsynelatende, akkurat det jeg savnet med min American og som gjorde at jeg til slutt solgte den; Nemlig skikkelig justerbar hodestøtte. På den annen side ser den ut til å være en del fastere i stoppen. Det blir spennende å høre brukererfaringer.
  5. OleM

Ny 65" Budsjett 20k-30k

Da ble det bestilling av Samsung UE78KS9005 til kr 34995,- på meg. Kjenner jeg gleder meg nå :-)
  6. OleM

Hvilken lydplanke skal jeg kjøpe?

Jeg har også tenkt å kjøpe en lydplanke til TV'n i stua. Jeg har søkt og lett litt og kommet til at det blir Bose Soundtouch 300 på meg. Sent from my iPhone using New Forum mobile app
  7. OleM

Ny 65" Budsjett 20k-30k

Hva med Samsung UE78-KS9005XXE til 34 995,- black Friday pris hos Elkjøp? Det tror jeg at jeg skal slå til på :-)
  8. OleM

Et hjemmekino eventyr

Ja, dette blir spennende! Gleder meg til fortsettelsen :-)
  9. OleM

ttorneby's dedikerte hjemmekino i snegletempo

Spennede! Jeg gleder meg til fortsettelsen :-)
  10. OleM

LP skilleark

Nei, jeg vet ikke om noe i Norge. Men du finner det antakelig på ebay. Jeg har i allefall funnet alt jeg har lett etter av plastomslag, både for enkelt og dobbeltalbum, innercover osv der.
  11. OleM

Lei av Telenor-dekoder: Fungerer Nextgentel-fiber/TV-løsning bra?

Jeg har fiber fra NexGenTel, men har beholdt parabolen for TV. NextGenTel har et greit utvalg av kanaler så langt jeg kan se. De tilbyr SVT1 og SVT2 som jeg ikke får på parabol i dag. Men dessverre er det langt færre HD-kanaler hos NextGenTel. De viktigste kanalene tilbys i HD og de hevder det...
  12. OleM

Den grønne snekkerboden

Spennende! Det blir gøy å følge dette prosjektet videre. :)
  13. OleM

Byggetråd: Fra kjellerstue til hjemmekino

Spennende. Ser fram til bildene dukker opp :-)
  14. OleM

akb,s kjeller hjemmekino

Ser bra ut dette. Fortsett å oppdatere oss med bilder:)
  15. OleM

Bygging av Red Theatre i Nittedal

Gratulerer med ny kino! Det ble kjempeflott! :)