Nylig innhold av ohny

1. O

Hvilket headset har DU!

Sennheiser Amperior AKG NC 495 Beyerdynamic T70p Beats Mixr Beats by Dre Pro Sennheiser Momentum on-ear Sony SE-MJ591
  2. O

Krk Rokit 5 vs Pioneer S-DJ05

Endte opp med KRK RP5
  3. O

Yes! ny mixer og spillere
  4. O

Var ganske sikker på at det skulle bli KRK, men med tanke på jeg skal bruke samme monitor når jeg driver med produksjon og dj'ing. Det kan bli slitsomt å bytte kabler hele tiden
  5. O

Jeg står mellom de to og trenger hjelp til å finne den riktige. KRK - Fordi den koster mindre enn Pioneer. En kompis av meg kjøpte et par før jul, og jeg ble imponert over lyden. Dess ser jeg KRK nesten overalt der folk har studio. Pioneer - Fordi den har flere tilkoblingsmuligheter. Jeg skal...
  6. O

Sennheiser Amperior

Vet du hvordan Amperior vil funke mot Dj'ing og musikk produksjon? Bør jeg ha høretelefoner som kan tåle mer trøkk? Jeg har bestemt meg for HD25-ii til Dj'ing, og samtidig trenger jeg en bærbar headphone, og det litt wasted å kjøpe Amperior til portable og hd25-ii til djing? Vil det si at...
  7. O

Sennheiser Amperior

Har folk noe formeninger om denne? Er den verdt prisen? Spiller den som den skal? Jeg skulle i utgangspunktet kjøpe HD25-ii til DJ'ing, men så så jeg denne og ble litt pfaff av prisen. Noen som vet hvorfor den koster så mye kontra HD25-ii? Fikk testet Amperior og ii, og jeg syns at Amperior...
  8. O

"Bevegelig" veggbrakett -satelitt høyttaler

Hmm... Lurer på hvordan jeg skal få feste det på høyttaleren, slik som jeg forsto det så har høyttaleren hull undersida for feste :-|
  9. O

"Bevegelig" veggbrakett -satelitt høyttaler

Skulle gjerne kjøpt meg hjemmekino høyttaler (satelitt) som medfølger veggbraketter som man kan vende og tilte opp og ned. Dealen er at jeg har begrenset budsjett da, vil bruke max 5000 på høyttalere da Forsterker må også kjøpe inn. Jeg kunne tenkt meg minst mulig satelitt høyttaler med god...
  10. O

Studio høyttaler

9995kr er forsatt over budsjettet. må også i tillegg kjøpte høyttalere til stua og forsterker, og da passer det ikke godt med studio monitorer til 10k :-D Gå tilbake til Argon? Jeg syns ikke de var noe gode til mixing, kanskje til lytting av musikk var de greie.
  11. O

Studio høyttaler

Woah... den første du sendte koster jo... 15000,- Jeg tenkte godt lavere tall enn det :) ser at multima har Fostex til rundt 1000kr lurer på om de helt gode?
  12. O

Studio høyttaler

Hvilken av Dynaudio og Genelec? Ser ikke bort fra Fostex er dårlige, men 6"? den begynne å bli litt for store. vil helst har listen som mulig pga plassmangel, har ikke rom (bare gjort om spisestua til "studio), bor i leilighet :(
  13. O

Studio høyttaler

Jeg er på utsikt etter høyttaler som jeg kan bruke til musikk redigering og dj mixing. Jeg hadde Argon 7350 og Sub 850 fra før, men jeg kvitta meg med de 7350 da jeg følte de ikke egentlig var noe "studio" i dem. Subben fikk jeg fra kjæresten, og jeg føler ikke det er riktig å selge det jeg...
  14. O

Headset til maks 2000

Vet du hva som er forskjellen på DT og T ? Testet DT770 i går, var kjempe fornøyd med de