Nylig innhold av Nybegynner2020

1. N

Trenger tips/anbefaling forsterker.

Har nå koblet Denon avrx4100w og Rotel RB1572. Får lyd i frontene som Rotelen er koblet til, men det ble ikke noe bedre lyd enn når jeg koblet høyttalerene fra Denon reciveren. Er det noe galt med Rotelen eller er det noe jeg gjør galt? Protection indikator lampa slukker.
  2. N

Har nå kjøpt en Rotel RB 1572. Står i manualen til Rotel at jeg bør koble frontene Bi-wire. Lønner dette seg eller ikke?
  3. N

Har Denon AVR4100, B&W 683 s2 fronthøytalere og Focal Dome bak. Trenger litt mere trøkk i front. Hvilken forforsterker/effektforsterker anbefales?
  4. N

Tips til forsterker/reciver

Burde jeg velge Marantz NR1609 og evnt effektforsterker senere eller gå opp til Marantz SR5014 nå?
  5. N

Har fått flere alternativer. Hvem er best av: Onkyo tx nr696, Yamaha rx v685 og Marantz 1609? Eller bør jeg velge noe fra Denon?
  6. N

Noen flere som har gode tips om passende forsterker til Klipsch RF 52ll?
  7. N

Er nybegynner, så hva betyr pre-out til frontene?
  8. N

Hvor stor Denon eller Marantz?
  9. N

Har Klipsch RF52ll som fronthøyttalere (biamp)og Focal dome som bakhøyttalere. Har prøvd Pioneer vsx934, men synes det ikke var så bra. Er forsterkeren for dårlig? Tips ønskes om andre forsterkere eller er den jeg har bra nok til disse høyttalerne?