Nylig innhold av Nicco

1. N

Forslag til surround oppsett

Hei, Jeg er en kar som ikke har holdt på med surround lyd på ganske mange år. Så nå tenkte jeg å børster støv av mitt gamle surround anlegg. Jeg har idag et vanlig stereoppsett idag bestående av: Mine fronter er ---------------------- B805S fra 2007 Disse er drevet av en ------------ Rotel...
  2. N

Trøbbel med streaming av *.mkv på Panasonic DMP-BDT500

Hei, Kjøpte en Panasonic DMP-BDT500 blue ray spiller nå i November. Spilleren fungerer ok for Blueray, virker det så langt, men jeg har flere utfordringer med å spille videofiler fra nettverket mitt. Spilleren har en lei tendens til å fryse opp i tide og utide når jeg forsøker å spille av en...
  3. N

Hvilken sub til B&W805S?

Ny tittel: Rimelig og god sub til film Hei dere, Jeg tror jeg blir å putte SVSen opp i stua jeg. Så da er jeg ute etter en rimelig men god sub som jeg skal kun bruke til film film. Noen forslag?
  4. N

Hvilken sub til B&W805S?

Takk for mye bra tips dere. Nå er vi så heldige å ha fått hifiklubben her i Kristiansand til slutt så jeg slipper å reise helt til Grimstad. Var her i byen jeg kjøpte B&Wene. Skal stikke innom en tur og prate med de jeg om denne suben. Men jeg må først prøve SB12en jeg har på 805ene mine. Har...
  5. N

Hvilken sub til B&W805S?

Hei du og takk for svar, Som du ser har jeg en SMS-1 stående. Det er samme korreksjons enheten som sitter i DD10. Tror ikke SVSen min sammen med denne er så langt ifra DD10en du snakker om.
  6. N

Hvilken sub til B&W805S?

Hei, Jeg har følgende stereooppsett i min stue: B&W805S Hegel H200 Shanling CD-T100 Jeg lurer på hva dere ville brukt av sub på dette oppsettet? Min stue er på ca 20kvm. Den ene langveggen i forhold til høytalerene åpner inn mot ett kjøkken på ca 16kvm. Jeg har fra før av en kino i kjelleren...
  7. N

Noe rart på min LG AN110

Hehe. Nei dårlig med både fast frue i huset og stearinlys når projektoren er på. ;-)
  8. N

Noe rart på min LG AN110

Hei, Kjøpte i november en LG AN110 fra Komplett. Projektoren fungerer stort sett veldig bra men det er to ting som jeg mener ikke skal være slik: 1) Det virker som om det stiger en slags varmedis oppover på lerretet. Er ingen ovn eller noe slikt under bare for å fjerne den muligheten. ;-)...
  9. N

Litt kinkig koblingsproblem av sub mot integrert forsterker

Problem løst. Bruker pre out fra Hegelen selvfølgelig med to subkabler. :D
  10. N

Litt kinkig koblingsproblem av sub mot integrert forsterker

Hei, Jeg har følgende oppsett: 1) Rotel RSX-1055 som surround reciever 2) Hegel-H200 som egen integrert forsterker i ren stereo og som effekt forsterker til Rotelen. Dette pga home theatre inngangen i denne forsterkeren. 3) Shanling rør cd spiller som går inn parallelt med Rotelen i Hegelen...
  11. N

Støy på PsAudio HCA-2

Ingen som har noen forslag eller ideer om hva dette kan være? Hjelp!
  12. N

Musikk-sub til stativhøytalere

Hei, Takk skal du ha for tipset. Må prøve den velodyne suben. :-)
  13. N

Hvor får jeg tak i slik kabel??

Hei, Jeg har den samme type kabel til min prosjektor. Kjøpte komponent plugger, D-sub plug og 12 meter komponent kabel (metervare) hos Eltek. Se www.dynabel.no. Loddet dem selv. Det funker som bare det. :-)
  14. N

Hjelp til kjøp av plasma

Hei, Noen som har prøvd denne? Samsung PS-42V4SK http://www.samsung.com/se/products/tv/plasmatv/ps_42v4s.asp Tenkte å kjøre component inn fra en Harman Kardon DVD22 dvdspiller.
  15. N

Støy på PsAudio HCA-2

Nå har jeg gjort litt videre undersøkelse. Tok av lokket. Da virket det som støyen ble svakere og svakere når jeg tappet på den. Til slutt fikk jeg ikke til noe støy i det hele tatt. Kan virke som om det er noe potensialforskjell mellom lokket og resten av kabinettet. Noen som har vært borte i...