Nylig innhold av Nexon

1. N

Samsung Q9FN lagging på XBOX

Hei, Kjøpt en Samsung Q9FN å sliter med litt hakking på xbox one s modellen. (kun testet fifa 18) Har prøvd game mode og diverse andre ting men det blir aldri helt bra, er små lagging. Noen som har noen forslag til hva det kan være ?
  2. N

Kjøp av ny TV

Hei, Jeg skal kjøpe nytt tv men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Noen som har noen forslag ? Krav: ikke mindre enn 46" Bra å spille xbox på så bilde ikke henger igjen/hakker Ikke mer enn 15 K
  3. N

Valg av TV

oki. Noen andre som kan bekrefte dette ? har lest litt å den skal vist være fin men fint med litt flere som kunne komme med tips:-D
  4. N

Valg av TV

ok. Hva med ? LG 50 Plasma 50PG6010 Samsung 50"PLASMA PS50A416
  5. N

Valg av TV

Hei ! Har kjøpt meg en Epson EMP-TW700 projektor, men er veldig skuffet med bilde på vanelig dvd. Noen som vet om det er noe jeg kan gjøre for å få bedre bilde? Blu-ray er den bra på. Går jo å bruke angrerett på komplett for å bytte den i en tv istedenfor noen som vet om noen steder å kjøpe...
  6. N

Kjøp av filmplakater

nei uff det er vanskelig:-D
  7. N

Kjøp av filmplakater

Hei! Har sett at flere av dere har filmplakater på deres profiler hvor kjøper dere de? jeg har kjøpt mine på free recordshop men de har jo tatt kvelden i norge. Noen som har noen gode tips til hvor man får tak i sånne billig?
  8. N

Levetid på projektor

har renset å byttet filter opptil flere ganger så trur ikke det er det. Skal se hva som står i boka :) Hvor lenge har dere hatt deres før dere har måtte bytte pære?
  9. N

Levetid på projektor

Hei! Hva er den normale tiden på lampen på en projektor? min har gått nærmere 2400 timer nå, men kan ikke se dette veldig på den enda, utrolig overasket. Eneste jeg har merket er at den bråker veldig når den står på, mulig den alltid har gjort det bare jeg som har lagt ekstra merke til det i...
  10. N

Bedre lyd med effektforsterker ?

takk for det. Subben er bare noen måneder gammel så blir litt tidelig å bytte den ut enda. men vi får se hva som skjer etter hvert :-D
  11. N

hehe. har ikke sprengt sikringen enda. men det er vanvittig trøkk i det. Se hele oppsettet her: :-D http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Nexon
  12. N

Da var effektforsterkeren i hus :-D Ble CERWIN-VEGA A1.5KW2 man kan tydelig høre forsjell når man spiller musikk ja. :)
  13. N

Funnet ut at jeg får for denne: Stereo - Forsterker | Hi-Fi Klubben: NAD C272 Effektforsterker Er ikke det et bra valg eller er det noen i samme prisklasse som er bedre? vil helst ha nad ettersom jeg har det på forsteker og dvd spiller. Det er ikke noe problem å sette denne sammen med...
  14. N

høres bra ut :)
  15. N

vil det være veldig merkbar forsjell med en effektforsterker til 5000 kr eller er det egentlig bortkastet ?