Nylig innhold av NetForce

1. N

Amadeus Boine

Heia Er det noen som har noe kjennskap til disse og aner hva jeg bør legge meg på i pris for å få et fornuftig salg av de? Lite informasjon å finne på nett om de, men noe fins der med referanser til Ditton Canopus på asiatiske sider. Uansett, mine er i pianolakk som har fått seg endel riper.
  2. N

Verdi på 3 års-gammelt 5.0 anlegg med reciever, takk for alle svar!

Tipper dette blir vanskelig å selge da det er ganske ukurant/utdatert, men kanskje et par tusenlapper om du selger det komplett.
  3. N

MB 9900 fra NAT

Har noen slike som jeg driver og vurderer litt hva jeg skal gjøre videre med, bruker de idag som fronthøyttalere i et surroundoppsett med en Parasound HCA 2200mk2 som jeg egentlig er bare sånn måtelig fornøyd med. Det virker som om det er nok kraft i parasounden, men den mangler endel av...
  4. N

Doxa 70SEMK2 VS Embla 1.1 monoblokker

Hmm, ja, jeg merker at volumet blir høyere, men det høres mer åpent ut, har ikke kjørt noen testtone på det, men det kan jeg jo alltids gjøre. Jeg skjønner ikke helt hvor du vil hen med det dog, testtonen til Thule'n er ikke akkurat egna til lyttetesting såvidt mine ører er kjent med dog :P
  5. N

Hmm, joa, menneh, det ordentlige lytterommet er begrensa i størrelse så jeg er ikke så overbevist om at det blir det riktige. Angående en Doxa Sign, joa, har vært inne på tanken, men jeg er keen på å få balansert kabling mellom alle komponenter, ikke bare cd til pre som nå. Det snodige er at...
  6. N

Designmessig så må jeg si at Jamo'ene er 10/10 for meg, jeg simpelthen elsker det visuelle inntrykket de gir enda mer enn de Amadeus Boine som jeg har stående i stua. Når det gjelder Lydinntrykket så tror jeg egentlig at dette handler mer om ønske om noe nytt enn akkurat behovet om dere...
  7. N

Hmm, nei, Jamo'ene er jeg forsåvidt ganske fornøyd med paradoksalt, men jeg tar poenget :P Av og til kan de aller minste oppgraderingene gjøre underverker. Liker romfølelsen og perspektivet jeg har nå, men det var det å sette fingeren på det som mangler da. Forøvrig resten av stereoen: Jamo...
  8. N

Heia Jeg vurderer om jeg skal bruke litt penger på å "oppgradere" fra Doxa'en til 2stk Embla 1.1, men jeg er ikke helt overbevist om at dette vil være en oppgradering til tross for at jeg da får balansert hele vegen. Jeg må dessverre kjøpe usett/uprøvd, så om noen kunne være behjelpelig med...
  9. N

Hva passer for Jamo Concert 11

Testa en Parasound HCA-2200 nå i helga uten det helt store suksessen, virker som om jeg trenger noe "musikalsk" riktig til Jamo'ene. Parasounden ble for kraftig og dominerende i forhold til resten uten å klare å frembringe den helt store gåsehud faktoren. Lyden fra Doxa'en høres forsovidt bra...
  10. N

Hva passer for Jamo Concert 11

Heia Jeg går med planer om å endre litt på 2-kanalsoppsettet jeg bruker på "lytterommet" som per idag består av: Jungson moon harbour Thule Space 250B Doxa 70SE Jamo Concert 11 Som dere ser så står ikke Doxaen helt i forhold til resten og planen er å få noe som gjør at jeg kan kjøre...
  11. N

Surround Preamp/Processor

Sikkert bare luft inni dog :P Den var jo ikke spesielt tung såvidt jeg kunne se på måla... Thulen min gir forøvrig fra seg noen "knepp" innimellom som jeg på beste måten kan omtale som digital støy, altså at den utstøter lyd fra senter innimellom. Blir helt borte om jeg velger phantom som nevnt....
  12. N

Frister litt for min del og, men jeg vet ikke helt hva som lønner seg, oppgradering til 350B for min del koster 15k og da får jeg jo mye av det samme som denne...
  13. N

Jeg for min del har inntil nå vært veldig fornøyd med en Thule Space 250B, som har balanserte utganger i stere(funker ikke i surround dog..), men nå har den pådratt seg en "syke" som ikke akkurat ser lovende ut....(se egen tråd) Så jeg vurderer litt hva jeg skal gjøre. Uansett et veldig...
  14. N

Det var vel kanskje den her du tenkte på? http://www.outlawaudio.com/products/990.html Jeg må innrømme at outlaw er et relativt ukjent merke for min del, men den har jo balanserte utganger så det burde jo borge for kvalitet, eller?
  15. N

Digital støy på Thule Space 250B

Eneste sikre vegen ut av det blir vel da å oppgradere den til 350B. Hmm, får undersøke med Dalen hva de tar for noe sånt.