Nylig innhold av muuh

1. M

Yamaha v6a og LG oled cx arc problem

hdmi 2 er merket earc/arc på min CX
  2. M

Festebrakett

enkleste er nok å bare kaste det du har om du mangler deler, siden det uansett er et universalfeste du har
  3. M

Ny surround reciever

er vel ikke spesielt mye å velge blandt om du skal ha 4k hdmi 2.1 og pris mellom 5k og 10k egentlig. har ingenting konkret å anbefale, men ville sett på marantz, denon og yamaha. Da er det vel max 10 modeller som er innafor dine priskrav
  4. M

skum i dør?

kjøp en dør med massive kjerne, ikke sikkert du trenger bytte karm engang om du har f.eks Swedoor. Sjekk med byggevare butikken
  5. M

dum nok til å bruke springvann på lcd skjerm

vasker alltid tv med klut fuktet i springvann og vindusspray. Aldri hatt problemer med dette, mulig du har ekstremt med kalk i vannet ditt
  6. M

Trenger en Roku raskt - selges ikke i Norge?

tror du må ha VPN for å få Roku til å virke på en fornuftig måte. Og siden Roku ikke støtter å legge inn vpn direkte, så må du ha en router eller noe annet som kobler deg opp bak vpn. Mulig jeg tar feil, men er slik jeg har forstått det.
  7. M

Hvite pixler ved avspilling av 4k HDR fra HTPC til TV

prøv med ett skjermkort om du har tilgang til det
  8. M

Utendørs prosjektor

ennå sol kl 21 (seneste kampstart) hos meg, så mulig derfor jeg anser utendørs projektor som håpløst :)
  9. M

Utendørs prosjektor

vil ikke en 85" tv funke veldig mye bedre enn en projektorløsning til 10-20k utendørs ?
  10. M

Zidoo mediaspillere

6k høres da veldig dyrt ut for en mediaspiller. Jeg har gitt opp mediaspillere da disse er for trege for å spille BDISO direkte fra komprimerte filer og heller kjøpt meg en pc.
  11. M

Utstyr foran forsterker

prøver tenke gjennom hva du mener, dersom du henter ut signal til sub FØR forsterkeren din, hvordan skulle du fått volum på sub til å følge volumet du endrer på forsterker ?
  12. M

Ny tv til film og serier

svaret pleier være at en kalibrering som ikke er utført der tven skal stå ikke er verdt å betale for
  13. M

Ny tv til film og serier

ok, ja å håpe på et tilbud er jo noe annet. får nok se gode tilbud på årets modeller når OL nærmer seg
  14. M

Ny tv til film og serier

hvorfor tror du det ? samsungs tver pleier vel å lanseres og selges til høyeste pris en ser gjennom hele levetiden til modellen
  15. M

Ny tv til film og serier

power selger LG CX 77" OLED til 29.990,- løp og kjøp!