Nylig innhold av Mr. Gadget Man

1. Mr. Gadget Man

Hvilken film er dette? Regler for tråden i første posten.

Helt korrekt, så jeg var litt sent ute med å svare her...beklager det. Har ikke funnet ut hvordan jeg kan abbonere og få opp at det er svart i tråden her ennå.
  2. Mr. Gadget Man

Mediarom og balansert ventilasjon i ny bolig

....bare et kort innspill fra sidelinjen fra en som har fått ferdigstilt eget hus i 2013. Balansert ventilasjon fungerer i de fleste nye hus ikke som ønskelig og slik de som lager TEK10 kravene har sett for seg. Jeg har hatt diverse diskusjoner med utbygger, andre som har bygd med samme firma og...
  3. Mr. Gadget Man

Hvilken film er dette? Regler for tråden i første posten.

Takk til TorTorden for oppgavemulighet... Litt dårlig oppløsning på bildet, men bør likevel være greit.... Mulig for lett oppgave, men en morsom film som er sett flere ganger :-)
  4. Mr. Gadget Man

Xcomfort programmeringsgrensesnitt

Hei! Kan dere være så snill å hjelpe en som ikke har satt opp X-comfort systemet sitt selv, men har hatt elektriker til å gjøre det i nytt hus... Som sagt, bygd nytt hus og bestilt full pakke. Så har diverse problemer oppstått som jeg sliter med å få kontroll på, det er da dere AVvenner kommer...
  5. Mr. Gadget Man

SannaX kino mkII; Litt nytt

Vi venter i spenning på fler bilder over prosjektet som drar ut over tid :-P ....på bildesiden"that is". Mulig det blir familietid sørover i sommer, kanskje jeg må prøve å legge inn en pit-stop for å sjekke prosjektet ditt :-) Stå på Chris!
  6. Mr. Gadget Man

Beklager å si det...

Bare det å slette en dobbeltpost er jo h...... :-S Aner ikke hvordan jeg klarte å få det til en gang og så newbie er jeg ikke på forum.
  7. Mr. Gadget Man

Beklager å si det...

Må bare melde om litt laber interesse her også. Full forståelse for at ting tar tid å utvikle og få opp, men hele oppsettet virker veldig rotete for min del. Jeg er ikke redd for forandringer, men her synes jeg layout (i mangel av godt norsk ord) er blitt dårligere. Skriftstørrelser, generelt...
  8. Mr. Gadget Man

Beklager å si det...

Må bare melde om litt laber interesse her også. Full forståelse for at ting tar tid å utvikle og få opp, men hele oppsettet virker veldig rotete for min del. Jeg er ikke redd for forandringer, men her synes jeg layout (i mangel av godt norsk ord) er blitt dårligere. Skriftstørrelser, generelt...
  9. Mr. Gadget Man

XTZ W12.18 ICE vs SVS PB12 NSD DSP

Hva med oss som liker konserter på BD? 2 SVS eller 2 XTZ?
  10. Mr. Gadget Man

Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

Takk for tipset! Innkjøpt :-) Guttas kveld i kino'n i morgen med Oblivion!
  11. Mr. Gadget Man

Nytt hus, ny Kjellerstue

Hvis du skal ha det helt mørkt hadde jeg gått for hvitt, delvis "belyst" grått. Regner uansett med at du koster på deg full kalibrering :-D
  12. Mr. Gadget Man

Nytt hus, ny Kjellerstue

Pj Jeg har HW 30 på 106'' på 3,5m. Dette fungerer helt glimrende :-) Har full lyskontroll jeg også. Tror det skal gå mer enn greit nok med 120" også, mulig vi får innspill fra Gorm på dette? PJ messig er vel HW 30 og TW9100 sammenlignbare på sin måte, men slik jeg har skjønt det er HW 50 noe...
  13. Mr. Gadget Man

Johnsens kinostue; Prosjektor og lerret valgt. Tak eller veggfestet??

Ser for meg mindre bevegelse i takfeste kontra veggfeste? Dette AVshop.no / CHIEF MFG RPA Basic Universaloppheng - Sort <font color="#ff0000">(maks 22,7kg)</font> fungerer fint til min HW 30, klarer kanskje å få det på samme forsendelsen? Litt vibrasjoner blir det når det spilles virkelig høyt...
  14. Mr. Gadget Man

Hjelp, skal kjøpe snart. Noen siste innspill?

Jeg har en tre-seter på ca 3,5m avstand fra 106" lerret. Jeg mener det er flott og har hatt besøk av andre "filmgale" som også mener rommet hadde fikset 120". Rommet er 4,10 x 4,50. Send en mld til Gorm og spør om råd. Det jeg er mest glad for er at Sony'n nesten ikke har viftestøy. Det teller...
  15. Mr. Gadget Man

Hjelp, skal kjøpe snart. Noen siste innspill?

Jeg har begge to, eneste forskjell er 106" lerret. Hadde delvis lyskontroll og var veldig fornøyd. Har nå fått full kontroll på lyset og er blitt enda mer happy. Meget imponert over kvalitetsfølesen på begge produktene.