Nylig innhold av MR.Chill

1. MR.Chill

Ny TV, trenger seriøst hjelp

Altså samme bildekvalitet som 6-8 serien men bare uten de funksjonene?
  2. MR.Chill

Gratulerer, blir nok fornøyd med den :D Hva med en lydplanke fra Bose? Eller så har vel yamaha en som skal være rimelig hissig :D
  3. MR.Chill

Får vel ikke noen tv uten 3D i dag? Med mindre du slenger deg ned på superbudsjettene med elendig bildekvalitet. Skal du ha en tv med middels til bra bildekvalitet er allerede 3D implementert enten du vil ha det eller ikke. Ser at 8 serien 55" koster 14995 på elkjop.no er vel bare løpe kjøpe...
  4. MR.Chill

Bygge ny kasse til RF83 med bassport i front ?

har selv hatt rf 63 klint inntil vegg uten problemer, tror jeg ville gått for miles eventuelt, men ja, hadde vært morsomt se et slikt prosjekt på rf 83 :P
  5. MR.Chill

Definitive Technology SuperCube Dagstilbud!

jeg byttet ut mine 2x 12.16 mot denne, satt bare å gliste fra øret til øret etter bytte :P Den spiller både høyere, dypere enn xtz, i tillegg til en tørr og strammere bass. Mye mer morro se på film med en slik en 2 xtz :D akkuratt nå sitter jeg og tester XTZ oppimot Epik legend faktisk :P artig...
  6. MR.Chill

Tråd for Yamaha's nye High-end prossessor og effekt-trinn CX-A5000 /MX-A5000

+1 alle receivere på dagens marked har vel slike DSP settinger, er jo nærmest helt ubrukelig, tror aldri jeg har vært borte på de selv :P
  7. MR.Chill

Rom størrelse og høyttalervalg?

Hva med Mackie Thump TH-15A? Siden vi er inne på PA, har lest flere steder at disse er MEGET gode, stemmer dette?
  8. MR.Chill

Klipsch sw310

*****, fant klipsch P-39 til bare 60 lapper på finn.no fra dem, sykt billig :O
  9. MR.Chill

Trenger hjelp av entusiaster til høytalervalg

+1 Ville også tittet på Monitor Audio, er i min oppfatning ganske varme i klangen :D
  10. MR.Chill

LG lanserer laser-TV på 100 tommer

kul sak, men prisen blir sikkert superstiv :(
  11. MR.Chill

Prisen var 14490.- en gang i tiden. Jeg merket ikke noe spesielt tomgangstøy på min
  12. MR.Chill

Rom størrelse og høyttalervalg?

også greit å vite hva du skal høre på, hvilke preferanser av musikk du har så man lettere kan anbefale type, feks horn, bånd eller domediskant etc, eller noe med mye bass, god mellomtone etc :D
  13. MR.Chill

hehe, nesten så jeg kjøpte to stykker bare for å ha som backup til en dag :P Denne subben er HELT RÅ, har hatt en slik selv, rister i stykker det som er å riste på :D Og til denne prisen er det uten tvil et røverkjøp :D
  14. MR.Chill

2 stk Klipsch SW-110 vs 1 stk SW-115

+1 to stykker gir deg mer headroom og kan gjøre det lettere for deg jobbe med nullpunkter/utkanselleringer :D