Nylig innhold av Mor10

1. Mor10

Akustikktiltak i praksis - invitasjon til demo

Takk i like måte for en meget hyggelig kveld med hyggelige AVForum-mennesker. Dessverre så blir dette siste akustikk-demonstrasjonen jeg kan invitere til her på AVForum, da det er stoppet av Lygren av kommersielle grunner.
  2. Mor10

Takk for hyggelige tilbakemeldinger, tols1 :-) Endelig fikk du hørt anlegget slik det skal være.... Skal pakke inn boksene bak med noe molton eller lignende, så det blir svart der også. Ville bare vise de frem slik de står, med litt merkelig plassering.
  3. Mor10

Sendt nr., men kanskje litt sent ? -Morten
  4. Mor10

Husk å ta med noe musikk som dere kjenner godt da!
  5. Mor10

Da er alle klare til kl. 18:00 i dag?
  6. Mor10

Mor10's Hjemmekino - Logger ut og takker for meg

Satt og søkte etter noe i tråden min og fant dette innlegget. TOPLINE, NÅ ER DET SKJERPINGS. DU BOR I SAMME VEIEN SOM MEG OG HAR IKKE KLART Å BESØKE MEG ENDA!!!! Innlegget er fra 2007....
  7. Mor10

Aha - hadde man brukt hodet, så kunne man faktisk husket et det er en film som heter det ja! Den står på listen over filmer som skal sees.
  8. Mor10

OK, har ikke sett det - mer info?
  9. Mor10

Eller 10? Er vel nærmere 10 tonn med betong i kontruksjonen :-D Edit: Ehhh.... For å henge opp stol og høyttalere ja - ikke dumt. Sette på en CD med Ambra og sjekke ut Nordmarka fra lufta.
  10. Mor10

Har vurdert det.... Den er jo ganske frakoblet fra huset med egen terrasse på toppen, så bare løfte den av og opp på en skikkelig trailer. Mister den ene sideveggen, men da får vi jo testa hvordan lyden egentlig er i friluft. Det er jo det beste for akustikken. Da må jo målet bli å få en side...
  11. Mor10

Begynner å bli litt fullt, så vil bare sjekke om du kommer en tur?
  12. Mor10

RoLe er også påmeldt, så da må jeg antagelig sette en stopp for denne gangen. Er det flere som kunne tenke seg å komme en annen gang, så legg inn et hint i denne tråden, så skal jeg sette opp noen dager etter påske også.
  13. Mor10

Da er også HilRam påmeldt :-)
  14. Mor10

Elektro tråden. Der du kan stille dine spørsmål angående temaet

Lurte på om noen av dere har vært borte i store ringkjernetrafoer som begynner å dure mer og mer? Skyldes det at trafoen er gåen eller kan det være noe annet. Det det er snakk om er en ringkjerne på 3,4kW til en effektforsterker.