Nylig innhold av megavolt

1. megavolt

Grøsser på DVD som jenter blir skremt av!

Takk for mange bra tips :)
  2. megavolt

Grøsser på DVD som jenter blir skremt av!

Er på utkikk etter en skikkelig skummel film, som jenter skvetter av. Gjerne så skummel at jeg skvetter og :oops:. Lydsporet bør være egnet til å spille overdrevent høyt, bra surroundeffekter, helst ikke for mange skarpe lyder osv. Gjør heller ikke noe om den er litt romantisk, gjerne sånn...
  3. megavolt

Panasonic PTAE500

Å nej du! AE700 er myyyye bedre, men med en gang AE900 kommer, så blir AE700 plutselig dårlig den og. At man er fornøyd har ingen ting med saken å gjøre, så lenge det finnes noe litt nyere er det ikke bra lenger :roll: Fra spøk til revolver, poenget mitt er at hvis man er fornøyd med et produkt...
  4. megavolt

Beste 32"CRT. Priskalsse 7-9k

Da er Loewe perfekt! Mange tilbud, nå som "alle" skal ha flatskjerm :roll:
  5. megavolt

BOSE i bil

Audi S4 :shock: :D 8) ?
  6. megavolt

The Office

Seriøst :shock: ? Jeg nekter og tro at det finnes sånne som han sjefen i virkeligheten.. Serien er genial da :D
  7. megavolt

Raskeste porten?

Tja, det finnes vel knapt harddisker som tar i bruk så høy hastighet :?
  8. megavolt

Raskeste porten?

FireWire 800 har allerede kommet :) F.eks Gigabyte K8NXP-9
  9. megavolt

For godt til å være sant????

30% forskudd ja, vi vet vel alle hva det betyr. Skulle ikke forundre meg om fyren er lett tilgjengelig og mistenkelig hyggelig når henvendelsen gjelder kjøp, og spesielt betaling, men ikke forvent å få noe skikkelig respons etter det :evil: STYR UNNA!
  10. megavolt

LOTR EE Trilogy samleboks m/norsk tekst billigst?

Mulig jeg har misfortstått, men er det ikke slik at LOTR EE trioligiboksen bare er en pappeske med de tre vanlige DVD-boksene inni? Isåfall er det mindre fristende, det er mer stil med de tre boksene etter hverandre. Spesielt den siste, i en überstilig blåfarge 8)
  11. megavolt

Mobiltelefon med kontant kort/uten abb.

Begge har 2mb minne, noe som er alt for lite, men man kan ikke forvente mer fra en så billig/gammel telefon. Men T630 tar bilder i 640 x 480 da :D. Langt i fra like bra bilder som K700i, men ihvertfall bedre enn det ubrukelige kameraet på T610. Jeg kan virkelig ikke skjønne at noen mener T6**...
  12. megavolt

dts eller dolby digital?

Da er det jo ikke samme lyd-kilde, hvis DD-sporet optimalisert. Men ellers så har du vel rett, synes bare det hørtes litt rart ut. Jeg har nemlig aldri hørt om noen som har testet forskjellen, og likevel foretrekker DD fremfor DTS.
  13. megavolt

dts eller dolby digital?

Aldri hørt om noen som foretrekker DD fremfor DTS. Uansett hva man måtte mene, DTS er bedre enn DD så lenge det er fra samme kilde :)
  14. megavolt

Hifi-butikker - hva er vitsen?

Pussig, det har ikke jeg opplevd :roll:...
  15. megavolt

Vår hjemmekino (Prec) Endret.

Det er jo fint, ikke blir det veldig dyrt, og den gamle dvd-spilleren blir ikke ubrukelig heller :). Det er alltid greit med en ordentlig dvd-spiller til avspilling av CD'er og når man vil ha en kjappere og mer lettvint løsning enn HTPC. I tillegg kan det være lurt å ha en "backup"-spiller i...