Nylig innhold av MAXcpu

1. MAXcpu

Motorisert veggfeste til TV

Hei, Vogels hadde tidligere motoriserte veggfester til TV, men siste versjon, RC355, virker heller ikke å være i salg lenger. Google gir ingen bedre resultater. Noen som har kunnskap om alternative leverandører/produkter? Det virker på meg merkelig at ikke etterspørselen er høyere enn den...
  2. MAXcpu

Samsung eller Panasonic til 4995,- på Komplett?

Jeg heller mot Samsung ettersom den er noe "nettere", men ettersom avslaget på Panasonic er størst er det noe som sier meg at den er bedre? Komplett.no Komplett.no - Panasonic 50" Plasma-TV TX-P50U30E Tips?
  3. MAXcpu

Den store XTZ-høyttaler tråden

Noen som har formening om hvordan det vil gå med 99.26 og Denon AVR2310? Jeg leser tungdrevet, men hvor tungdrevet..?
  4. MAXcpu

Offisiell tråd Denons XX10 receivere (Bl.a. AVR-2310, AVR-3310, AVR-4310, AVR-4810)

Jeg har en 2310 som ikke helt er med på notene.. Med PS3 blir bildet borte for så å komme tilbake igjen etter noen sekunder, spesielt på spill (hvert 3. min?), men også på film (1-2 ganger i løpet av filmen. Koblet direkte til TV er alt i orden. Suben spiller en konstant puls, som litt raske...
  5. MAXcpu

Nye stativhøytalere (Denon AVR-2310)

Hmm.. det høres ikke noe særlig ut! Hvilke alternativer står man da igjen med? Gulvplassen er relativt hellig her, så vil nødig ha noe ned på gulvet.. Har sett Dali Fazon, men redd for at det blir dyr oppgradering uten tilsvarende resultat...
  6. MAXcpu

Norske kanallogoer til Harmony 1100

Er på jakt etter norske kanallogoer til Harmony 1100. Finner dette lett til One på iconharmony.com, men ikke til 1100. Hva har dere andre gjort? Googlet i en time uten resultat..
  7. MAXcpu

Nye stativhøytalere (Denon AVR-2310)

Jeg solgte anlegget mitt i forbindelse med flytting et par år tilbake. Dette bestod av Densen effekt- og forforsterker, samt Audiovector fronter. Dét er lyden jeg nå leter etter. Per i dag kjører jeg på Denon AVR-2310 med Bose Jewel cubes i tillegg til en XTZ sub. Ettersom høytalerne er delt på...
  8. MAXcpu

Canal Digital med CAM i stedet for dekoder

Noen som vet om det går med Samsung UE B6000, altså ikke 6050 fra Samsung Norge, men "Netshop-varianten"?
  9. MAXcpu

Sony KDL-??W4500

Dette her rakk jeg jo selvfølgelig ikke å få med meg.. Kan vi håpe på nye 46W4500 scoop, eller må jeg belage meg på å vente en stund får å få den billigere enn 15000,-?
  10. MAXcpu

EIS KBSound skjult radiosystem

Er ute etter å kjøpe EIS KBSound til å ha på badet, men jeg finner ingen forhandlere eller priser? Systemene er funnet på importørens hjemmeside, men jeg har fortsatt ikke mottatt svar på mail ang. forhandlere. Lyd/EIS/kits Noen som vet?
  11. MAXcpu

Prisjakt Playstation 3

Nei, for første gang jeg prøvde, og også fikk feil pris var det fortsatt søndag, med god margin. Det er ikke godt nok så jeg krangler videre.
  12. MAXcpu

Prisjakt Playstation 3

Men det er fortsatt feil?
  13. MAXcpu

Prisjakt Playstation 3

Jeg skjønner ingenting.. 3495 på forsiden og 4295 når jeg prøver å kjøpe den?!
  14. MAXcpu

PVR dekoder fra GET

Fikk PVR-boksen min i går, men opplever støy/forstyrrelser på lyden. Koblet til TVen med scart så er det tydelig "brumm". Mute'r jeg PVR-boksen hører jeg det tydelig, og det øker ved høyere lyd på TVen. Mute'r jeg TVen er støyen borte. Ergo kan det like godt være TVen sin skyld, men får det...
  15. MAXcpu

Sub til kubehøytalere (Bose)

Fordi Bose sub, også kalt "Acoustimass Module" har en ekstremt sær tilkoblingstype som jeg ikke tror jeg får brukt. Dessuten er det egentlig meningen å koble alle høytalerne via denne modulen.. Flere forslag? :)