Nylig innhold av Martin Logan

1. M

BenQ W9000

Ingen prosjektor guru som kan gi en liten svar?
  2. M

BenQ W9000

Hei! Annonsen: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=52926808&searchclickthrough=true&searchQuery=benq Det er splitter ny pære og fungerer i orden. Er 2009 modell, selges til 4000kr, er det bra pris, ok pris eller billig? Hvordan er dette i forhold til dagens rimelig prosjektorer med...
  3. M

Hva hører du på nå?

Hørte nylig til Nick Drake (spotify). Helt magisk og fantastisk gitar spilling. Stund siden jeg ble sittende å bare høre på musikk og kose meg.
  4. M

Martin Logan - Offisiell tråd

Mulig denne har blitt lagt ut før, men så den selv nylig.. Hvordan M.L lages: http://www.youtube.com/watch?v=o9Xezwkm66w
  5. M

Martin Logan - Offisiell tråd

Noen formening om hvor mye et pent eksemplar Summit burde ligge på bruktmarkedet?
  6. M

Hvorfor gikk ting så galt?

Det samme med meg! Sluttet helt å klikke meg inn på dette. Bare sjekker en sjelden gang innemellom for å se om det har blitt bedre. Sammenligner dette mer og mer med mongstad prosjektet.
  7. M

super rimelig 5.1 til en kompis...

Han kompisen har rett i en ting, that is the shit. Fra spøk til alvor, trodde det ikke ville være mulig å oppfylle kravene før jeg så linken du nevnte. Men det er nok det eneste også. For opprinnelig var prisen på det settet over budsjettet til kompisen din. Så han for slå til på den.
  8. M

Er jeg blind!!! hvor er tråden ang salgshuset.com???

Er han anmeldt? Bor han i Norge i det hele tatt nå? Tirrer han feil person i nærområdet som har bestilt for en stor sum så kan det være uheldig for han. :mrgreen:
  9. M

Stereo eller surround

Enig! Det er mye på bruktmarkedet som er bra, og du får utrolig mye mer for pengene! Selv har jeg ikke sans for HK. Syns Denon er sflere ganger bedre. Ikke bare lydmessige, men alt fra meny, valgmuligheter og løsninger. Hvis du ikke er så opptatt av 3D så ville jeg tiittet på DENON 4308...
  10. M

Er jeg blind!!! hvor er tråden ang salgshuset.com???

Fint at du deler dine erfaringer med oss. Slik at vi alle kan til enhver tid oppdatere oss hans kriminelle virksomhet og ikke havner i samme leksa.
  11. M

Dagens "kupp" på www.finn.no !!!

Til WOW fanatikere: World of Warcraft Collector's Edition 2004 Ubrukt - FINN Torget Jeg er ikke WOW spiller, men er dette virkelig en fornuftig pris? Den er ikke "brukt" ifølge selger, men å kjøpe den og åpne den av ren "nysgjerrighet" for så vente flere år og selge den videre. Høl i hue...
  12. M

Hvordan få godlyden, plassering og sweet spot

Litt mye her til å lese alt så sent men slenger meg på slik at denne tråden ikke blir glemt/borte fra meg.. Men absolutt verdt å lese og flott veidledning for lydinteresserte.
  13. M

Dagens "kupp" på www.finn.no !!!

Surroundanlegg til salgs! - FINN Torget I alle fall ikke årets kjøp:twisted: Og å påstå at den kostet 18K for 5 årsiden er åpenbart en svindel.
  14. M

Hjemme hos Devil. Noe eldre, men ikke for gammel til å ha det gøy med A/V.....

Kan jeg spørre hvor du mye den ML kostet? Har hatt et stort ønske om ML utstyr lenge nå, men økonomien har ikke vært på min side.
  15. M

star trek into darkness

Vel nå har jeg ikke sett nr 2, men nr. 1 er historien om hvordan Spock og Kapteinen og resten av besetningen blir kjent og hvordan han får ansvaret over USS Enterprise. Hvorfor skulle du skippe over 1 og vil heller se 2? Men nei, nr 1 avsluttet godt og kan vel ikke tenke meg at noe av historien...