Nylig innhold av Linuxguru

1. L

Oppgradering av Benq W1070

Hei, Har i mange år hatt en Benq W1070, og pæra er vel på overtid og vel så det... Så snart smeller det nok både i prosjektoren og pengeboka. Jeg er i og for seg fornøyd med W1070, men det er et stort problem; nemlig viftestøy. Skulle ønske meg noe som bråket mye mindre for å være ærlig. Finnes...
  2. L

Bytte ut HK AVR5550

Har en gammel HK AVR5550 som jeg er veldig fornøyd med i et 7.1 oppsett, men savner støtte for HDMI. Så da er spørsmålet om f.eks Sony DN1040 kan erstatte denne uten å bli puslete i sammenligning.
  3. L

Grått motorisert tab-extension lerret rundt 80" - hva er tilgjengelig?

Hei, Har sett at AVShop selger tab v3 basic, men minste størrelse er 92". Jeg har ca 180cm tilgjengelig for bilde, og leter etter alternativ. Elektrisk er et must, og i samme prisleie som tab v3 basic. Noen tips?
  4. L

Face off: LG, Samsung, Panasonic, Sony:twisted:

LG 47LH3000 til 6990,- hos komplett.no denne uken. Det er mye TV for pengene ...
  5. L

PS3 støynivå

Holder maskinen seg på nivå 2 også ved oppskalering av DVD?
  6. L

PS3 støynivå

Som OP og tidligere eier av 5 (!!!) stk PS3, kan jeg love hver og en at jeg har investert betydelig tid og ressurser på dette problemet: Konklusjonen min etter 5 mnd er som følger: Nivå 1 maskiner finnes ikke!. De som hevder å ha en "lydløs" PS3 (dvs. nivå 1), tilhører sannsynligvis...
  7. L

LIDL DVD spiller best på markedet?

Hvordan går det med deg og dine 5 x Silvercrest'er Vertigo som du fordelte blant familie og venner - fortsatt populær blant sekta? :-D
  8. L

Den du linker til har ikke HDMI, og er ikke samme spiller som har mottatt mye skryt. Lidl tok min spiller i retur uten spørsmål - det var vistnok billigere for Lidl å refundere pengene istedet for å sende den på service. Ikke at det hjelper meg, siden jeg nå er i manko på en DVD-spiller :-(
  9. L

Tja, jeg har selv kjøpt "nytt" produkt på nevnte butikk, som uten tvil viste seg å være brukt. En eller annen plass tar jo returprodukter veien, og ingen av de 3 butikkene i mitt nærområde selger noen gang demo-modeller ...
  10. L

Jeg er tilbøyelig til å være enig, men hvordan kan slike produsenter levere sine produkter med 3 års garanti og fortsatt "overleve" hvis alt de lager er søppel? Selv har jeg derimot en mistanke om at alt av produkter som returneres fra kunde tilbake til butikk, blir sendt til sentrallager og...
  11. L

PS3 markedets beste (SD) DVD-spiller til prisen?

Du kan skru på 3 ulike nivåer av både støyfjerning og oppskarping på PS3 - ingen av disse er påskrudd default. Når det gjelder fargegjengivelse så er vel dette en høyst subjektiv oppfatning fra person til person hva man liker.
  12. L

PS3 markedets beste (SD) DVD-spiller til prisen?

PS3 regelrett knuser Silvercrest'en fra Lidl, og leverer et utrolig imponerende bilde på både SD og HD. Å få tak i noe bedre til 5000 kr tror jeg ikke er mulig :-)
  13. L

AKKURAT det samme har skjedd med min nå (!!!) Den er til tider helt håpløs. Kutter man strømmen og så setter på igjen, så kan den til nød fungere gjennom 1 film uten spasmer. Irriterende igrunn siden jeg ikke får en ny fra Lidl før de kjører ny kampanje, og dette er den eneste DVD-spilleren jeg...
  14. L

Den er nå nedsatt til 499,- og gir dermed enda mer valuta for pengene!
  15. L

Ubalanserte cd/dvd plater

Det samme har skjedd med flere plater på mine 2 Silvercrest 6516. Har aldri tidligere vært borti problemet, så ble også overrasket. I mitt tilfellet så var det et deksel på baksiden av TVen som Silvercrest'ene klarte å sette i vibrasjon. Tar man tak i spilleren og løfter den opp, så vibrerer den...