Nylig innhold av LimaFoxtrot

1. LimaFoxtrot

Focal VS B&W

Tusen takk for svar og tips :) personlig så syns jeg Focal sine ser mye bedre ut, må vel ordne meg en Demo av disse smykkene, nå er det bare forsterkervalg som gjenstår, angrer bittert på at jeg solgte min Usher r 3.0 blokk, må betale opp mot 80.000kr for å få samme styrken å kvaliteten igjen :(...
  2. LimaFoxtrot

Focal VS B&W

Focal Electra 1038 Be VS B&W 803 Diamond noen som har hørt Focal sine ? har kun erfaring med Focal bra bilstereo verden, å de imponerer kraftig i bil hvertfall. Focalen er samtidig 4.000kr dyrere Vet hva jeg får med B&W sine, egentlig de jeg har siktet meg inn på, men hadde vert morro å prøvd...
  3. LimaFoxtrot

Nordost spm reference

Fikk disse i posten i dag. Hadde van den hul the hybrid (cs-122 tror jeg de heter) før gruet meg egentlig litt til testen, om jeg hadde kastet penger rett ut vinduet. Men jeg ble veldig imponert faktisk, akkurat som anlegget fikk et kraftig løft, fikk en mer åpen varm lyd, detaljer i sanger...
  4. LimaFoxtrot

Xtz 93.23 vs 99.26mk2

jeg syntes bassen i 93.23 er såpass solid at jeg ikke trenger sub til dem. men mater de med 1320watt da
  5. LimaFoxtrot

Audio Physic På Plass!

Glemte en sang Delilah - Inside My Love : personlig favoritt på oppsettet nå
  6. LimaFoxtrot

Audio Physic På Plass!

Hentet mine nye audio physic scorpio i dag, kan mildt sagt si jeg er i lykkerus. Jeg tror jeg har funnet nøyaktig det jeg er ute etter i hele oppsettet. Usher å AP matcher utrolig bra, lydbildet er enormt på live avspillinger. vet ikke hvordan jeg skal beskrive resten, eneste ordet jeg klarer å...
  7. LimaFoxtrot

Bytte høyttalere?

støtter opp den :)
  8. LimaFoxtrot

Xtz 93.23

Skal få lagt ut noen bilder i morgen håper jeg :)
  9. LimaFoxtrot

Xtz 93.23

Kjøpte et par brukte i går for 1500kr, eid av en eldre herre og nesten ikke brukt. har undervurdert dette merket, men fy fader så det spiller i stua mi, med usher forsterkeren spiller dette bedre i mine ører en CM5 og mentor 1 som jeg har fått demo på hos hifiklubben, ble nesten litt satt ut...
  10. LimaFoxtrot

Lyngdorf CM8 og BW-1 Trenger kabler ...

Gratulerer :) kjempe flotte kabler
  11. LimaFoxtrot

Tanken om å bygge egne høyttalere ( for morro skyld )

Takker for mye gode tips :) En gang må jo være den første for å bygge selv, må jo starte en plass, blir sikkert mange frustrerte timer, men mye moro i det også. kan hende jeg ender på noen enkle stativhøyttalere til å begynne med
  12. LimaFoxtrot

Jeg har bygd mye stereo i bil, basskasser, kasser i dører osv, så kassebyggingen føler jeg meg trygg på, er ikke helt inne på delefilter, har noen gode oppskrifter på kasser fra en tidligere kjenning velspillende diskrete høyttalere Tenker 1x6,5" og diskant, eventuelt 2x6.5" Det hadde faktisk...
  13. LimaFoxtrot

B&W eller AUDIO PHYSIC! klarer ikke å bestemme meg

Takk så mye :) Bilder kommer, skal få ordnet det ila uken, høyttalerne kommer da. Synd Flotex Silver øvelsen starter nå til uka, hadde vert godt med fri når de kommer :)
  14. LimaFoxtrot

Har lyst å prøve å bygge noen egne høyttalere, etter mye lesing og tips/råd fra erfarne mener altså mange at jo mindre "komplisert" delefilter jo bedre, noen mener stikk motsatt og i stedet for å lage egne delefiltre er det da en ide å kanskje ta et delefilter som er ment for komponentsystem i...
  15. LimaFoxtrot

B&W eller AUDIO PHYSIC! klarer ikke å bestemme meg

!!! Det tok nesten 1 år, men endelig ble det jammen AP scorpio på meg, Usher r 3.0 effekt Bel canto for gleder meg