Nylig innhold av Labbetuss

1. L

Ny kino under bygging. Nærma seg ferdigstilling..

Gratulerer så masse! Et virkelig flott oppsett du har nå! =)
  2. L

Hvilket headset har DU!

Det kommer egentlig helt an på hva man liker og prioriterer i form av signatur og måte å formidle musikken på. Personlig har jeg kun testet LCD.2 r2 av de du nevner, og finner andre (gjerne billigere) kjøp bedre - også uten å ta prisen i betraktning. Noen digger de (Audeze), mens andre ikke er...
  3. L

HeadFi, tråden om hodetelefoner - forsterkere - kombinasjoner og synspunkt

Vil absolutt anbefale deg en amp til HE-500, men de fungerer også glimrende med f.eks et internt pc-lydkort. Eksempelvis ASUS Xonar Essence STX. Men i den prisklassen finner man flere meget gode dedikerte hodetelefonamps. :)
  4. L

Vil absolutt anbefale deg HE-500. Hadde både D2/5/7000 i løpet av en 3-4års periode, og HE-500 var en absolutt oppgradering sammenliknet med disse. Personlig finner jeg den som en av de absolutt mest komplette kjøp i den klassen. @ Loevhagen: Grattis med Mjølnir! Når kommer inntrykkene? ;)
  5. L

Mhm, har fått den meldingen selv....
  6. L

For mitt vedkommende ble forskjellene åpenbare da jeg hadde brukt D2000 meget flittig i overkant av et år før jeg gikk til innkjøp av D5000. Det samme gjaldt da jeg gikk fra D5000 til D7000. Hovedgrunnen til det er nok ikke at det er så store forskjeller, men at jeg har vendt meg til den...
  7. L

Med kontrast mener jeg forskjellen i hodetelefonenes egenskaper. SR-009 er kliss åpen, direkte, ekstremt detaljert og dynamisk. D7000 (eller Denons foregående D-serie generelt) har/hadde en veldig avrundet, varm, bløt og tilgivende gjengivelse. Ut ifra det jeg har hørt av hodetelefoner...
  8. L

Kjøpte ikke HD800 i håp om at de var bedre enn SR-009, men fordi jeg hadde lyst å prøve disse etter en positiv lytteøkt i fjor høst. Dessverre virker det til at mine egne referanser og preferanser har flyttet seg signifikant etter dette. Ikke så rart kanskje. Angrer litt på at jeg solgt D7000 i...
  9. L

Ja, smaken er som baken. For å være ærlig angrer jeg litt på at jeg solgte mine D7000. Suverene hodetelefoner for mitt vedkommende. Ikke på Stax-nivå, men veldig mye lytteglede til en kurant pris! For mine ører var et av de få positive punktene ved HD800 størrelsen på lydbildet. Selve balansen...
  10. L

Ser jeg ikke har oppdatert signatur. De gikk dessverre i retur da de ble en solid nedtur å lytte til. :(
  11. L

Hvilket headset har DU!

Grattis kenti! 8)
  12. L

Vil absolutt anbefale å kjøpe de i Norge. I utlandet er de uforholdsmessig dyre! Kjøpte mine hos prolyd.no. De gir svært fine priser på denne. ;)
  13. L

Bestilte HD800 idag! :twisted: Har lyttet til disse 'fonene før, og har så lyst å teste de på Auralic'en at jeg ikke klarte å dy meg. :mrgreen:
  14. L

Kjempefoner Anfield, blir spennende å høre hva du synes om dem! Denons D-serie har absolutt gitt meg mye glede tidligere. :)