Nylig innhold av kRisi

1. kRisi

Marantz-tråden

Har en Marantz SR6003 som bare står i standby modus hele tiden. Har prøvd å resette den, men funker ikke.. Noe å fikse? Hva er bruktprisen på noe slikt, mtp kjøp av ny vs reperasjon? Bor usentralt, so må nok sendes.
  2. kRisi

2x 24" - Kvisleis forsterker?

Basselemtene på Ikon'e ser ut som diskanter 8)
  3. kRisi

Trenger hjelp til oppsett med spotify/iTunes.

Airport express er vel det desidert billigeste forslaget og! :)
  4. kRisi

Har ikke hatt sonos selv, så vet ikke noe om brukervennlighet opp mot ipad. De fleste receivere har innebygd DAC, men de eksterne DAC'ene du kjøper er som regel mye betre, så viss du har råd, er en DAC et meget pluss! :)
  5. kRisi

Det mest "kjente" streamingtenestene er vell sonos, logitech squeezebox, airport express/apple tv (med airfoil). Har selv hatt Apple TV med airfoil og var fornøgd med det. OBS: Apple har lansert ny apple tv med 1080p streaming til samme pris som 2.generasjon, et tips viss du går for apple! :)
  6. kRisi

2.5 HDD kabinett. Finner ikke HDD.

Jepp, det har den. Hrddisken fikk strøm og LED lyset lyste, men fikk ikke opp noe, men det funket med USB 2.0
  7. kRisi

Fikk opp harddisken når jeg bytta til USB 2.0. Hvorfor går ikke det med 3.0? :)
  8. kRisi

Hei. Kjøpte meg et billig 2.5 SATA eksternt kabinett på dealextreme. Harddisken (320 GB) var tatt ut fra en deffekt PC. Koblet til via USB 3.0 til stasjonær PC. LED indikatoren lyser, og jeg hører at harddiskne "går". Problemet er at jeg ikke finner harddisken under "Datamaskin". Må man gjøre...
  9. kRisi

Kjøp av NAS, div spm.

Trur jeg kjøper : MPX.no - Seagate Barracuda® 2TB og MPX.no - D-Link DNS-320 ShareCenter Pulse. Noen gir den 1 stjerne, mens andre gir den 5, så viss den ikke funker kan jeg bruke angrerett på begge to, og bare betale porto tilbake? Er ikke det slik det funker? :)
  10. kRisi

Kjøp av NAS, div spm.

Hva med: MPX.no - D-Link DNS-320 ShareCenter Pulse + MPX.no - Seagate Barracuda® 2TB ?
  11. kRisi

Kjøp av NAS, div spm.

Skal streame bluray filmer. Alt fra 1 gb til 10 gb.. Nettet er ikke noe å si på, alt kablet og 25 mb/s. Anbefaling av HDD? 1-2 TB til rundt 1000 kr?
  12. kRisi

Kjøp av NAS, div spm.

Ja, smart å kjøpe ny! Mange sier denne er bra til "lagring" MPX.no - Seagate Barracuda® Green 2TB Har lesefart noe å si om det vil hakke/lagge når jeg overfører video til XBMC på apple tv? :)
  13. kRisi

Kjøp av NAS, div spm.

Har lagt fra meg stora pga så mange dårlige anmeldelser. Hva med denne? Synology DS207+ NAS m/ 2*1TB disker - FINN Torget
  14. kRisi

Kjøp av NAS, div spm.

Hei. Har tenkt å kjøpe meg en NAS som skal streame filmer og musikk til XBMC på en Apple TV2. Har tenkt på denne: Netgear Stora MS2000 Inngangsporten til nettverkslagring, med denne inni: Western Digital Caviar Green 2TB SATA Harddisk med 2TB lagring Vil dette funke, med tanke på hvilke...