Nylig innhold av Kodaks

1. Kodaks

Utstyr : Miraclebox Premium Ultra, E2 Atemio Nemesis, E2 Tiviar Alpha Plus, Fortis

Utstyr : Miraclebox Premium Ultra, E2 Atemio Nemesis, E2 Tiviar Alpha Plus, Fortis
  2. Kodaks

Canal Digital kabel på Linuxtuner?

ps Det du ikke har nevnt : Har du en egen fiberinstallasjon, eller går fiber via et fellesanlegg ?? Fellesanlegg Da har du kun en tilkobling fra et punkt "på veggen" med en coax antennekabel til T-We boksen. T-We boksen er din kabeltuner hvor du også har installert programkortet ditt. T-We...
  3. Kodaks

Dette er hva du spør om : "Jeg har fått kabel-tv fra Canal Digital. Har en VU + Solo 4K. Går det å bruke kortet i den på noen måte?", og "Hvordan får du signalene fra fiberen inn i en Linuxtuner?" Dette har du fått svar på !!!!!! Hvis du ikke vet hvilket utstyr som er levert av CD-installatør...
  4. Kodaks

Når du har fått fiber ? inn i hus, regner jeg med at installatøren har installert et modem/Hub med en kabelforbindelse til en coax/antenne utgang. Du må selv fremføre en coax til VU+ -> TV. Forhåpentlig har du en tuner for kabel. Du sier intet om hvilken type VU+ du har, så jeg gikk ut ifra at...
  5. Kodaks

Jeg svarte på det første spørsmålet ditt - JA. Det jeg prøver å si til deg er at Conax dekryptering fra CD har den samme algoritmen uansett om signalet kommer fra kabel eller satellitt. Tidligere test som er beskrevet er gjort med en Tiviar Alfa + hvor både kabel og satelitt var tilkoblet...
  6. Kodaks

I utgangspunktet Ja. Ved installering av fiber (kabel) testet jeg også dette signalet og hadde ingen problem med det. Årsak til ikke å velge kabel-løsning er begrensning i kanaltilbudet. En aktiv CI modul vil i alle tilfelle erstatte standard kortleser og der er ingen forskjell på dekryptering...
  7. Kodaks

Enigma2 - Egami

Oppgraderinger Jeg søker etter en "oppskrift" som gjør spesielt oppgradering av Egami enkelt. Er det noen som er prof i dette ?? -K
  8. Kodaks

Hei - vet ikke om du har fått en løsning på problemet, men... Har selv en Miraclebox med E2 med 2S2+1T2 tunere og benytter en Smit Conax CAM modul for Nordiske kanaler - helt ok. For å være ærlig - jeg har ikke testet kabel tuner, men den vil trolig fungere. Du får tak i den til en rimelig sum...
  9. Kodaks

DM900. newnigma2. Picon problem

Hei RVD75 - ikke ukjente problem, men foreslår et par ting : Hvis du ikke har installlert dreamboxEDIT, gjør det. Med denne PC-appen kan du også kontrollere picons lokalt. Har og FTP-kobling, Søk WEB. Banalt spørsmål : er all picons i png-format, 220x132, 200x99 eller noe liknende?? Filestrings...