Nylig innhold av knutarn

1. K

AVSHOP KEF CUSTOM "speakon kontakt kobling"

Topp! :) Fant det ut til slutt :D
  2. K

Hvordan er det med " romperister "

Aah. da forstår jeg :) :)
  3. K

Er det en opplevelse man bør ha ved kino? :) Gjør det ting bedre? :D Har 7.1.2.2
  4. K

Hei! :) Vurderer og montere på noe "romperister" på stolene/sofaen. Noen med erfaring ang det? Er det noe man bør gjøre? Har 2 seter kino sofa :)
  5. K

AVSHOP KEF CUSTOM "speakon kontakt kobling"

Hei! :) Har fått AVSHOP KEF CUSTOM IN/ON-WALL / IN/ON-CEILING KABINETT Fikk med speakon kontakter. Hvordan kobler jeg + og - på denne xD Ser det er mange koblinger på de, og veit ikke hvem som er hvem.
  6. K

Nå har jeg fått mulighet til og lage meg en liten kino / film rom. Er rommet for lite?

Hei folkens! :) Da begynner jeg og se slutten av kinoen/mancave/gaming/jobbrom xD Har mye igjen, men det begynner og bli veldig bra :D Dette rommet er laget sånn at alt kan fjernes og det vil bli en normal kjeller rom med parkett og umarte gips plater xD Venter nå på MARANTZ MM8077 og 4stk...
  7. K

Hvordan få vinklet center høyttaleren på gulv?

Har selv kjøpt en sånn nå :D
  8. K

Hvor bør man kjøpe 2 seter kino sofa?

Ser etter en 2 seter kino sofa. Noen anbefalinger hvor jeg kan kjøpe det?
  9. K

Noen som vet hva som skjer med fnky?

Har du fått den enda? Venter fortsatt på min. men får ikke taki de xD
  10. K

Tror du denne klarer og ta denne her? https://www.komplett.no/product/1114902/demovarer/tv-lyd-bilde/demo-dvdhi-fistereo/klipsch-rp-450c-premiere-special-e-demo# er ganske stor xD
  11. K

Er Klipsch Center jeg har og xD
  12. K

Hei! :) Noen tips/triks på stativ eller noe annet? Ønsker da og få vinklet center høyttaler fra gulv (under lerret) og mot sofaen :)
  13. K

Scene Malton ( fjerne merker etter bretting)

Finnes det noe billigere noe? :)
  14. K

Scene Malton ( fjerne merker etter bretting)

Takker, da prøver jeg og koste litt :)