Nylig innhold av kenno4

1. K

Hvilke sjeldne filmer,spesialutgaver eier dere?

Bamsen fikk sønnen romskipet gikk til far:-?
  2. K

Et limited box Kjøpte meg denne idag :) Men litt bekymra for kvalitetet på romskipet. E.T. + Romskip*Blu-ray Boks*-*Homeenter Filmclub - Film, Musikk, Spill, Dingser
  3. K

I,Robot "Sonny Head" Hei, ser at dette sonny hode snart vil komme med 3D blueray i norge I, Robot - Limited Edition (Blu-ray 3D + Blu-ray + DVD) - Platekompaniet - Film
  4. K

Verdivurdering - PlayStation 3 60Gb FAT

Tror nok du er litt sent ute med å få den prisen. Prisen er jo etter va markede vil ha. Å Som du sa, ikke masse på finn av denne modellen...
  5. K

Fiber vil aldri bli lønnsomt, stort underskudd for Altibox

Må si meg enig i innlegget ditt! :mrgreen:
  6. K

Nå vett ikkje eg kor du bor henne i landet, men kabel leverandøren der eg bor e ganske billige i forhold te lyse. Jæren kabelnett Men når du ikkje får det du betale for? Pluss andre problemer... En kan kanskje forventa det når det e så billigt... Du får ka du betale for. I mange sammenhenger...
  7. K

Tja... Når har jeg valget fra i allfall 3 leverandører her jeg bor. Men å bytte ut fiberen er uaktuelt. Tv delen til altibox er så som så. Men etter hvert må vel di og spe på, med mer HD kanaler i grunnpakken :mrgreen:
  8. K

Logitech Harmony 1100????????

Kan ikke si jeg har hatt noe problem med Harmony 1000. Eneste var da jeg skulle programere den :) Fungere som bare det etter innkjøring. Orginalfjernkontroller er pakket ned i eske og fruen er fornøyd :mrgreen:
  9. K

Funker Logitech harmony one 525 til Iogear hdmi switch?

IOGear 4-Port Automatic HDMI Switch (GHDMIAS4) Review & Rating | PCMag.com Står noe her, men har ikke selv testet denne.
  10. K

NRK2 og NRK3 HD når?

Fikk nrk 2 - nrk 3 HD idag hos lyse, og prøvde og å sjekke opp på canaldigital der lå og disse kanalene 8-)
  11. K

Canal Digital HD PVR , ny software

Må si meg enige at jeg ikke hadde klart meg så godt viss jeg ikke hadde annen tv løsning en parabol. Har selv fiber fra Lyse som backup 8) Men mitt spørsmål til andre her inne om boksen, hvordan er signalstyrken hos dere? Jeg har 63 % og 73 % på ledning nr 2. Dette normalt?
  12. K

Jeg er og på jakt etter denne, men tror jeg kunne gitt 1200 - 1400 max for den ;) Ser viss du skal ha den idag, er den ALT fordyr
  13. K

Fant min på platekompaniet :) Feil med informasjonskapsler
  14. K

Har bestillt min Avatar Collector's Edition fra homenter til 599 håper bare den kommer ;)
  15. K

Knust KURO

Tror ikke du kan si at innboforsikring hjelper i denne saken.. Men viss du selv har vert uheldig og få knust tven, så kan innboforsikringen gjelde. Dette er jo litt etter hvor god avtale du har. + Spesielle vilkår gjelder