Karmann sin siste aktivitet

• Karmann
    Karmann reacted to Retep's post in the thread Retep`s lytterom. Hva blir neste...? with Like Like.
    Ingen innlegg siden April ser jeg. Vel det skjer egentlig ingenting hos meg på utstyrsfronten. Og har liksom ikke noe hast med å komme...
  • Karmann
    Karmann reacted to alias's post in the thread Karmann`s Hule with Haha Haha.
    Klarer snaut å komme på besøk mellom hver gang det er noe nytt i denne kinoen[emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]Men like gøy er...
  • Karmann
    Karmann svarte på tråden Karmann`s Hule.
    Da var høsten her og det skjer litt småting . Gikk på en smell, nå har jeg byttet ut frontene med J horn og 2360 fikk en fin partner ...
    • 20210913_201425.jpg
    • 20210912_174425.jpg
  • Karmann
    Det støyer uten den tilkoblet. Jeg har testet 3 forskjellige minidsper. Kan være nabolaget mitt som trøbler, men det har aldri vært...
  • Karmann
    Karmann reacted to Jan B's post in the thread Jan B's Atmos/DTS:X/Auro 3D stuekino. with Like Like.
    Ok, da burde BEQ funke som det skal. Men igjen: om det er det du har vært vant til, kan BEQ kanskje føles litt for mye. Skjønner. Og...
  • Karmann
    Ja, helt ærlig så tror jeg ikke det. BEQ, kanskje,men jeg liker at bassen kommer fra veggen. Men jeg ser at folk kan like det, jeg...
  • Karmann
    Karmann reacted to BEF's post in the thread Bygging av AVshop sin demokino with Like Like.
    Vi jobber på for å komme oss i mål, startet jobben med veggene Det skal bli velur på alle vegger, sideveggene vil bli blå som siden av...
  • Karmann
    Karmann reacted to Danke's post in the thread Dankes Stuekino with Like Like.
    Nusselig liten og solid sak.
  • Karmann
    Jeg kjører lite housecurve, det er vel ca 3-4db høyere på 50hz end på 5000hz, mengden huskurve som trengs ved måten mitt system er satt...
  • Karmann
    Karmann reacted to Jan B's post in the thread Jan B's Atmos/DTS:X/Auro 3D stuekino. with Like Like.
    Forresten så pynta jeg litt mer på plattformen her om dagen. Fant noe tapet på Ebayen med selvklebende bakside, så da var det enkelt å...
  • Karmann
    Oisann, har ikke fulgt med i timen her. Arve har svart ser jeg. Resonanser kan måles og høres, gjør som Arve sier. Jeg har fjernet...
  • Karmann
    Hei, jeg bruker Carlson lim, kan kjøpes på alle matbutikker i Norge :) Jeg tar ikke av støvkappen på disse, men jeg hadde gjort det...
  • Karmann
    Jeg har testet dette ved en anledning, jeg synes det ble for voldsomt, men det er en stund siden og la ikke hele min kunnskap i det...
  • Karmann
    Ja, dette var utrolig kreativt, jeg har selv hatt 15" under sofaen for mange år siden men dette var noe annet. Steike heller. Du har...
  • Karmann
    Karmann reacted to Jan B's post in the thread Jan B's Atmos/DTS:X/Auro 3D stuekino. with Wow Wow.
    Takk, takk, siden det kommer fra DEG, betyr det veldig mye😁😁 Som du da sikkert skjønner: dette er et område selv ikke dine 36x18"...