Nylig innhold av jtfure

1. J

Epson EH-TW9400 / Pro Cinema 6050/5050UB – FULL REVIEW / TEST

Da har jeg satt opp prosjektoren i taket og byttet ut min Optoma HD28. For det første så var det en lek å stille den inn ved hjelp av lense shift. En ny verden. Rett ut av esken så knuser denne min gamle og noe rimeligere Optoma. Det blir spennende og se når denne en eller annen gang blir...
  2. J

BJ`s hjemmekino - Byggetråd

Hvordan ble det ferdige resultatet her? Ser det er noen år siden forrige post.
  3. J

Christian's lille kino blir til.

Kan du fortelle om erfaringen din etter noen timers bruk av VL-100? Duger den til rommet ditt? Jeg må ordne en form for utskifting av luft i den nye kinoen. Den blir på ca 14 - 16 m2.
  4. J

Epson EH-TW9400 / Pro Cinema 6050/5050UB – FULL REVIEW / TEST

Super test Didrik :) Takk skal du ha. Min står fortsatt i esken, men det ser ut som helgen vil gå med på å montere opp denne :D Hadde egentlig tenkt å vente til ny kinoen er ferdig til høsten, men nå klarer jeg ikke å vente ;)
  5. J

Black and red Cinema Ny byggetråd!

Spennende prosjekt. Her skal jeg følge med. Ser veldig lovende ut så langt (y)
  6. J

JT`s kryp inn

Oppdatert første post med par bilder. lygren: Sketchup har jeg ikke prøvd. Skal laste det ned og gjøre et forsøk. Har oppgradert projektor så neste mål er en ny center. Se om jeg lager en tråd for det etter hvert. Vi skal inn i huset neste uke for å ta diverse mål da store deler innvendig skal...
  7. J

JT`s kryp inn

Er så heldig å fått lov til å lage et dedikert rom i kjelleren på (2,9 bredde x 5,3 lengde) ca 15 m2 til musikk, film, fotball og spilling som selvsagt er altfor lite brukt! Nesten blitt ferdig med rommet, men da finner vi ut at å kjøpe "nytt" hus er en lur idé. Heldigvis er det en kjellerstue...
  8. J

Du sier noe der! Alltid noe ekstra og "skal bare" på slike rom.
  9. J

Epson TW9400

Takk for raskt og utfyllende svar lygren. Jeg fikk projektoren inn døren her hos meg i dag bare par dager etter den ble bestilt hos AVShop. Tok sjansen på at dette er en solid oppgradering fra min Optoma HD28DSE. Har sett litt på JVC sine projektorer også, men det ligger over mitt budsjett. Det...
  10. J

Takk for det. Har en hjemmekino i huset i dag men har aldri blitt ferdig. Vi får se om det blir en byggetråd denne gangen. Det meste skal rives, og kan da legge mer til rette for en bedre hjemmekino enn per i dag. Denne tråden er lagret frem til da ;)
  11. J

Fantastisk hjemmekino! Har kjøpt nytt hus som vi tar over i mai. Får da en kjellerstue som er ca 4 x 4 så da blir det hjemmekino. Ser det blir å hente litt tips her i fra :)
  12. J

Epson TW9400

Hei, og gratulerer med nytt forum :) Er det noen som har erfaringer med den nye Epson TW9400? Har prøvd å søke nettet etter tester men det er dårlig med engelsk/norsk språklige tester på nett enda.
  13. J

Samme signal til prosjektør og 3 tver? Hvordan??

Vet ikke heilt hvor jeg skal plassere denne tråden. Satser på å få respons her. Jeg er medlem i en Taekwon-Do klubb som skal arrangere et stevne nå i april. Vi har fått tildelt NM i 2010 og skal bruke stevner fremover til å forberede oss best mulig. Vi forventer en del deltakere og publikum og...