Nylig innhold av JoFa1960

1. J

Hakket opptak på Grundig 8860

Grundig PVR 8865 Da har PVR 8865 kommet i hus og 8860 returnert til Grundig. :-D
  2. J

Det sitter langt inne skjønner jeg????
  3. J

Hvis dere hadde lest bedre på sidene til Grundig står det at kun Oslo/Akershus får oppdatering først og at resten av landet får utover sommeren !! 8)
  4. J

Hvorfor ikke kjøpe PVR dekoderen til Sagem? Har kun 250GB,men DEN fungerer ihvertfall!! Min Grundig har jeg pakket ned så lenge. :grin:
  5. J

Jeg var nå så drittlei min Grundig PVR.Kjøpte meg en Sagem PVR (250GB) istedet. Kan ikke få fullrost denne nok. Ikke noen problemer mer. Universal fjernkontroll fulgte med og har nå Tv og Sagem sammen. :-D
  6. J

Det kan stemme med 462GB. Har snakket med Grundig. Programvaren tar en god del plass. Man må IKKE sette inn noen ny HD da mister man programvaren på HD og PVR kan da ikke brukes lenger. :D
  7. J

Da må du ta "fabrikkoppsett". :-D
  8. J

Sagem fungerer helt perfekt. Min sønn har kjøpt en og er kjempefornøyd. Har selv idag bestilt en fra NetOnNet til Kr. 1990,- Nå er jeg dritt lei Grundig. Har selv snakket med Grundig v/ Pål Haugen. Hoven blei og arogant og han ville ikke forstå problemet. "Det er jo ikke så mange som har feil"...
  9. J

Bra priser på Onkyo TX-SR707 og TX-SR807 hos Elkjøp. Kjøpe?

Ja, men prisen er fortsatt kr. 1000,- dyrere enn hos Elkjøp ! Disse som Elkjøp selger kommer fra Mono A/S som er offisiell importør av Onkyo til Norge. Blir også letter med garanti på disse. :-D
  10. J

Gleder meg til den nye Blu-Ray spilleren, Onkyo BD-SP807 som kommer første kvartal 2010. Tror nok at denne står ønskelisten til flere når den kommer. Denne vil ha den nye profil 2.0 for blu-ray spillere. Kan det bli bedre?
  11. J

Da er sikker du en av de heldige som får tilsendt denne uken. Tror de ringte kun de som måtte vente til neste uke. ;-)
  12. J

Hadde ei hyggelig dame fra "Elkjøp" på telefonen idag og hun kunne bekrefte levering i neste uke. Forhåndsbestillingene på disse hadde tatt veldig av og de hadde fått så mange bestillinger at de ikke hadde klart å få nok i første forsendelse. Men kan man spare noen kroner så er det hvert å...
  13. J

Ja, jeg var dessverre en av de som må vente til neste uke,men "den som venter på noe godt - venter ikke for gjeves". :-D Da er det 3 til av dere,dere ut som må vente! :wink:
  14. J

Synes "Elkjøp" burde komme på banen og bekrefte endelig leveringsdato. :? Synes dette begynner å dra ut nå! Noen som har fått en endelig dato på Onkyo ???
  15. J

Husk på at de Onkyo'er som Komplett/NetShop selger er paralell import og dekker ikke garanti fra Mono A/S som er offesiell importør av Onkyo. :neutral: