Nylig innhold av Jensen84

1. J

Samsung 2010 plasma modeller

Står serienummeret til tv'en på esken? Har hengt opp tv'en og vil helst ikke ta den ned igjen bare for å finne serienummeret..
  2. J

Gran Turismo 5 Elkjøp

Hvordan er 3D effekten på GT5?
  3. J

Jensen84's Hjemmekino

Her er da min beskjedne lille student hjemmekino (3.0) : Forsterker : Onkyo SR-875 Høyttalere : Fronthøyttalere - B&W DM683 Center - B&W HTM61 Tv : Samsung PS63C7705 Spillkonsoller : Playstation 3 Xbox 360 Tuner : HD fiber tuner Multimediaspiller : Popcorn Hour A110 Logitech Squeezebox...
  4. J

Logitech® Squeezebox™ Touch

Noen som vet om man kan bruke duet kontrollen til å styre denne?
  5. J

Skal ha meg ny projektor, trenger hjelp!

Har hatt projektor i flere år men i fjor sommer bestemte jeg meg for å gå over til plasma og kjøpte meg en 50" , dette fungerer ypperlig til tv men savnet for stort bilde på film har blitt for stort. Har veldig lyst på full-HD, er vel egentlig ett must at jeg må henge den i taket ettersom det...
  6. J

B&W klubben

Hadde gått for Lyngdorfen, match made in heaven i mine ører :)
  7. J

Jordstøy og during i fra forsterkerne mine!!!!!

Garantert jordingen på kontakten sin feil at du får støyen, hatt samme problemet selv. Fjernet bare jordingen på stikk-kontakten og da fungerte det fint :mrgreen:
  8. J

Jensen84`s Hjemmekino (Nyter hjemmekinoen!)

Haha, sub`en har ej no bare skrudd på gain og sagt meg fornøyd med det inntil jeg plutselig føler trangen for å kalibrere den skikkelig. Skal prøve å få lagt ut noen bilder iløpet av helga.
  9. J

Jensen84`s Hjemmekino (Nyter hjemmekinoen!)

I går hentet jeg ut B&W HTM61 center og B&W DS3 surroundhøyttalere. Ble først mye styr pga jeg hadde gjort den amatør-tabben at jeg hadde koblet dem på surround back inngangene og skjønte ikke hvorfor det ikke var lyd :confused: Til slutt fant jeg ut av feilen og fikk koblet dem opp på de...
  10. J

teddytusen

Gratulere så masse :)
  11. J

TV2 hjelper deg neste uke! HDMI kabeltest

Men hvordan opplevde du dette selv da? Merket du noe forskjell fra kabel til kabel?
  12. J

Popcorn Hour A-100 er bestilt!!

Har bare brukt ekstern harddisk, vet ikke hvordan dette NAS opplegget fungerer. Noen som har en guide?
  13. J

Popcorn Hour A-100 er bestilt!!

Noen som har fått til en ekstern harddisk som fungerer uten at bildet fryser flere ganger under iso filer?
  14. J

Strikys hjemmekino (flytter snart)

Hvor mye må du ut med for HTPC`en ca? Er inne på tankene selv men må ha alle muligheter inne med hendhold til HD.