Nylig innhold av janå

1. janå

Offisiell tråd for Panasonic VT30, V30, GT30, G30, ST30, S30 & X30 plasma-TVer

Auda, trodde jeg kunne ta opp fra AV-kilder. Da er det nok der det ligger, og drømmen om en 64GB flash-pinne til direkteopptak fra HDMI/paraboltuner – gikk i grus.
  2. janå

Offisiell tråd for Panasonic VT30, V30, GT30, G30, ST30, S30 & X30 plasma-TVer

Ny G30 – sliter med opptak til USB HDD Min tredje Panasonic er innkjøpt og montert. Under 6k for en 46" G30 føles som tidenes varp! Fantastisk bildekvalitet fra Blu-ray 1080 24p, og bare glede. Nesten. Ved oppsett av USB HDD-opptak får jeg bare beskjed om "Funksjonen ikke tilgjengelig" Har...
  3. janå

37" til far: Pana plasma vs. Sony EX500

Takk for raskt og krystallklart svar! Størrelsen får jeg ikke gjort noe med, dessverre. Fjernsynet skal plasseres inne i en BBB-reol - stappfull av bøker - og denne er hellig.. Maks bredde er 94 cm, og høyde ca 60 cm. Selv har jeg planer om en ny og større Pana. 50" G20 er sikkert som banken...
  4. janå

37" til far: Pana plasma vs. Sony EX500

Tenkte å spandere et nytt fjernsyn på min far. Noen som har lyst til å synse litt om hva man skal velge av Sony KDL-37EX500(LCD) og Panasonic TX-P37X20E(plasma)? - Stue med god kontroll på lysforhold - Film og sport er prioritert - Har akkurat kjøpt Blu-ray-spiller(som han ikke får brukt med...
  5. janå

Synspunkter Panasonic PV60/PV600

Hvordan begrunner du det? Har hatt Pana før, både CRT og plasma - uten problemer. Kjenner ingen andre som har hatt problemer med tv-er fra den kanten heller, men selvsagt finnes det feil der som på andre merker.
  6. janå

Javisst, det forundrer meg ikke. Lurer på hvor lenge det tar å få reparert, hvis jeg ikke hever kjøpet da..
  7. janå

Kjøpte en 42" PV60 på Elkjøp igår, og med MacMini'en tilkoblet via DVI-HDMI var det en fryd å streame filmtrailere i Frontrow! 5 min. senere: Skjermen DØDE mens jeg satt å skrev de rosende ordene over! Skjermen stod på og viste en vanlig parabolsending, så ble det MØRKT. Har slått av alle...
  8. janå

Apple mac mini

Jeg fikk min Solo rett før påske, så jeg har ikke fått testet den grundig enda, men foreløbig ser alt bra ut. Jeg tok sjansen på å bestille den uten ekstra RAM, men idag spilte jeg av flere 1080 trailere helt smooth, med kun 512MB RAM. Hadde besøk av en kompis den dagen jeg pakket den opp, som...
  9. janå

Pioneer PDP 435 HD. Bra valg?

Litt utenfor tema, men har du sjekket svartgjengivelsen på Philipsen? Det jeg har sett av denne ellers flotte skjermen(bare i div. butikker) er totalt mangel på svart. Svart er erstattet med blått! Spesielt ille med skrått innsyn til skjermen selvsagt.
  10. janå

Ny TV

Jeg hadde heller ikke skjønt helt poenget, og avfeide all fuzzen rundt High-Def som et mediaskapt behov, og var fast bestemt på å dra over grensen for å hente en lavoppløst Pana 37PA50. Etter å ha kikket på en del heftige HD-trailere , samt sett HD-sendinger på både Pioneer og Panasonics nye...
  11. janå

Pixel Fixer

Fikset faktisk en av de tre døde pixlene på min 20" iMac - men drepte mange hjerneceller all den tiden jeg fulgte med på blinkinga :wink: