Ivaols sin siste aktivitet

• I
    Lenge siden sist jeg har skrevet noe her. Det har vært mye testing av forskjellige ting her på garasjeloftet. Men for et par uker siden...
  • I
    Ble litt småjobbing på verkstedet i dag også. Ble ferdig med en av komponenthyllene. Skal bygge to til som blir av den litt smalere...
  • I
    Ivaols svarte på tråden MINIDSP 2x4hd og LFE.
    Du trenger en DSP med minimum 3 innganger til høyre og venstre front pluss sub. Fordel med flere utganger for tilkobling av mange...
  • I
    Ivaols reacted to Karmann's post in the thread Ivaols hjemmekino 2.0 with Like Like.
    Nei, det stemmer det. Er vel test på tysk ellers står dette på anmeldelser av ampen av kunde, om det stemmer vet jeg ikke men uansett ...
  • I
    Ivaols reacted to BullFire's post in the thread Ivaols hjemmekino 2.0 with Like Like.
    Blir nok kjøp av en for å teste, kommer ikke til å bestille før nærmere helgen for jeg er ikke hjemme for å ta i mot pakke de neste...
  • I
    Ivaols svarte på tråden Ivaols hjemmekino 2.0.
    Får du bestemt deg Bullfire?
  • I
    Ivaols reacted to Karmann's post in the thread Karmann`s Hule with Like Like.
    Har ikke fått målt enda men kan bekrefte at musikk i 2 kanaler har fått mer "liv" det merkes tydelig på vokaler. Vil ikke komme med...
  • I
    Ivaols svarte på tråden Karmann`s Hule.
    Ting må testes selv for å få erfaring og i så henseende ser det ikke ut til at du er mørkredd 😎
  • I
    Hadde syv stk RPG Modffractal 1D diffusorer en periode. Merket lite til de før de ble plassert slik at reflektert lyd traff ørene fra...
  • I
    Ja, det er kjekt med mulighet for lakk ja [emoji4]. Ja, jeg gleder meg, det ble desverre en for lite, så jeg må nok over til naboen å...
  • I
    Satser på noe effekt. Merker allerede at det er litt lettere i stemmen ved snakk. Har fått opp alle, tok bilder men kul i helsike å ta...
  • I
    Kjekt å ha lokaler og utstyr tilgjengelig 👍 Styr med sprøyting ellers. Interessant om det gir nevneverdige utslag på måling og ved lytting.
  • I
    Ivaols reacted to BullFire's post in the thread Ivaols hjemmekino 2.0 with Like Like.
    Flott kino og morsom tråd med fine diskusjoner. Jeg tenker mye på de samme tingene for tiden, siden jeg også skal i gang med aktiv...
  • I
    Viktigste lærdom til nå for min del med aktiv deling er at hornet er ekstremt følsomt for støy og effekt med gain justering er absolutt...
  • I
    Slo til på et par brukte RPG BAD paneler i størrelse 1500x600x150. Skal teste plassering over førsterefleksjonsområdene på sideveggene...