Nylig innhold av ICE_84

1. ICE_84

HiFi-Klubben - NORGES MEST UPROFESJONELLE FORHANDLER!!!!

Lenge siden jeg har skrevet noe her inne nå, men dette får meg til å ta til tastene... Min erfaring med Hifi-klubben i de +-15 årene jeg har handlet der har bare vært positive!! Har handlet i Trondheim, på Lillehammer og Hamar, og i et par butikker i Oslo. Føler alltid at de er hjelpsomme og at...
  2. ICE_84

The art of flight, hvor får jeg tak i denne i Norge?

Andreas21 viste klipp fra ART OF FLIGHT 3D på sin 4k projektor på en demo jeg var på... Jeg mener Andreas21 sa at den faktisk er filmet i 3D. Med den dybden du får i bilde på 4k, var det ikke sååå mye å hente i 3D,(for min del) men vi så ikke hele filmen da, så sikkert noen kule effekter! Mulig...
  3. ICE_84

Andreas21 nye hjemmekino. Cineversum Black Wing 2 på plass i kinoen.

(Bedre sent enn aldri 8) ) Jeg og en kamerat hadde gleden av å oppleve Andreas's hjemmekino (og "kjellerstuen") på lørdag! Det ble en meget hyggelig opplevelse. Det ble mange inntrykk og mye info fra en hyggelig og trivelig husvert. Etter visningen hadde vi ca. 2,5timer biltur hjemover, og det...
  4. ICE_84

Ulik kilde, LYD/BILDE, inn på PIONEER VSX-LX51

Fint at du fikk det til... Er det noen som vet om det samme er mulig på DENON AVR-3808? Da tenker jeg bilde fra PC direkte inn på AVR og lyden fra PC inn på en USB-DAC og videre til AVR?
  5. ICE_84

Hjemmekino i tilbygg: Nye surround og Atmos-høyttalere!

!!GRATULERER!! Har fulgt tråden din (i det stille) over lang tid. Du har mange fine "Reodor Felgen" løsninger som flere kan ha bruk for... Spørsmålet er bare om vi får det til å se like gjennomført ut. !!GRATULERER!!
  6. ICE_84

Andreas21 nye hjemmekino. Cineversum Black Wing 2 på plass i kinoen.

Hei Er det plass til meg +1 på lørdag 8.6? Litt ivrig på å se denne kinoen "live"... :)
  7. ICE_84

kabel"bukse"?? hva heter dette?

ViaBlue * Official Website Finner også dette merke på ebay... Electronics, Cars, Fashion, Collectibles, Coupons and More Online Shopping | eBay
  8. ICE_84

kabel"bukse"?? hva heter dette?

Det var en fin ide... søkte litt på ebay etter det nå... Prøv med "Cable-Wire-Pants-Boot" så får du opp slike... http://www.ebay.com Cable-Wire-Pants-Boot
  9. ICE_84

Ledstrips under trappenese

Hei Noen som kan forklare hva de 20 ekstra knappene er til på den 44key kontra 24key? Er det ikke mulig å dimme med den 24key?
  10. ICE_84

Erfaringer rundt Projeciondesign Action! Model One

Vi kan eventuelt sende noen private meldinger for å bli enige om pærene. Jeg gikk for en brukt BenQ W9000. Den største forskjellen er nok at dette er en 1080p projektor, i tillegg er det nok et bedre sortnivå på BenQn... + at den støyer noe mindre (lydmessig altså)
  11. ICE_84

Erfaringer rundt Projeciondesign Action! Model One

Hei Jeg har hatt denne projectoren i mange år, byttet den før jul ene å alene fordi jeg kom over en litt nyere projector med 1080p oppløsning. Jeg har to pærer liggende som har gått i underkant av 2000timer om du er interessert i å prøve en billig løsning før du eventuelt kjøper en ny pære...
  12. ICE_84

Lyd via HDMI fra ASUS hovedkort.

Noen som bruker Realtek HD audio manager som har greie på hvilke innstillinger jeg skal bruke? Da jeg huker av for HDMI output kommer det ikke lyd. Se bildet.
  13. ICE_84

Får ikke lyd fra youtube heller, til tross for at jeg spiller av musikk i mediamonkey eller MPCHC samtidig...
  14. ICE_84

Prøver med PowerDVD også uten hell... I lyd innstillinger i win7 ser jeg at pcn kjører lyd ut via "Realtek HDMI ouyput", men denon mottar ikke noe signal. Om jeg stiller inn på DENON-AVAMP får jeg lyd ut, forsatt over HDMI, men jeg må gå inn manuelt å velge om jeg skal ha 5.1/7.1 lyd (da får jeg...
  15. ICE_84

Ingen som vet noe om lyd via HDMI på ASUS hovedkort?