Nylig innhold av HoPPe`S

1. HoPPe`S

B&W klubben

Grattis med dagen B&W klubben som fyller 5 år i dag. :) :)
  2. HoPPe`S

Joakim 17 år sin halvdedikertekino! - bygge rom 90% ferdig!!! -

Kjøp da sort filt som brukes på subkasser, dette fås kjøpt hos Torshov. Eventuelt om AV-shop kan sende med sort stoff som dem helt sikkert har liggende fra kinobyggingen.
  3. HoPPe`S

Joakim 17 år sin halvdedikertekino! - bygge rom 90% ferdig!!! -

Det der syns jeg var virkelig dårlig gjort av AV-shop, dem er fryktlig redde for å kunne tape litt kroner. Dette hadde nokk ingen andre butikker gjort. Når jeg bestillte PJ av AV-shop så glemte dem å sende med kvitteringa og jeg spørte om jeg kunne få den tilsendt via brevpost som ønsket men...
  4. HoPPe`S

HI-FI dokumentar på NRK

Denne måtte jeg se selv. :)
  5. HoPPe`S

Audiovector - Just Listen

Noen som vet?
  6. HoPPe`S

Audiovector - Just Listen

Hei. Hva er ett par strøkene Audiovector S3 signature verdt i dag?
  7. HoPPe`S

B&W klubben

Hva ble prisen til slutt? jeg prøvde å kjøpe den i Oktober (tror jeg det var) i 2012.
  8. HoPPe`S

Stroker 15 i al1000? Råt or not?

TommyK fikser elementene for deg, jeg har tlf nr hans hvis du skulle trenge det? Stroker krever veldig kraftig forsterker, kjøp noe som kan dra dine AL-1000 og ikke masse miksmax.
  9. HoPPe`S

Nad 218 THX (Ønskes Kjøpt)

Du får heller ikke brukt AL-1000 skikkelig med bare en 218 heller.
  10. HoPPe`S

Nad 218 THX (Ønskes Kjøpt)

Dårlig tålmodighet? Det er noe 218 til salgs, men tviler dem vil selge for 3500 men prøv å prut på dem som er ute. Legg gjerne ut en Ønsket Kjøpt annonse på AVtorget her.
  11. HoPPe`S

B&W klubben

B&W DB1 til 15K som WALL-E selger. Denne har jeg prøvd å kjøpe selv men da endte prisen på rundt 20k. BOWERS&WILKINS DB1 (BLACK PIANO) HALV PRIS! - FINN Torget
  12. HoPPe`S

Dalis Entusiaster

Synnsykt god pris på dem ja, alder bryr meg lite på HT når dem er strøkene.
  13. HoPPe`S

Cerwin Vega Tråden

Fikk meg ett par DC-12 til gratis så kjøpte meg to stk Crown XTI-2000 forsterkere som jeg kommer til å bruke på noe festligheter. Slenger på noe bilder.
  14. HoPPe`S

DC15 front diskantane er gåen

Ta kontakt med Mikael Frid (logitechsuck på youtube) hvis orginale skulle være intressangt, han selger ett par AT-100 i deler. Diskantene i AT-100 er helt like som dem som sitter i DC-15. Orginalt er som regel best og lettere å videreselge.
  15. HoPPe`S

B&W klubben

Helt uttrolig at du sier det der når du selv driter deg ut og gjør deg som en skikkelig useriøs selger, så legger du skylden på kjøperne som vil kjøpe for dine liksompriser. FERDIG.