Nylig innhold av hjemmestereo

1. hjemmestereo

Yamaha RX-V 771BL til 1995,-!!

Ingen som kjøpte to som har en liggende å selge?
  2. hjemmestereo

Fjerne CD-spiller fra bil

Følger ikke med adapter på pioneer og kenwood hvertfall. Kjøpes separat til 29kr.
  3. hjemmestereo

Fjerne CD-spiller fra bil

Dra til nærmeste bilxtra butikk så låner dem deg verktøyet tenker jeg. Hvis ikke kan du bruke hva som helst, di hakene er små så trenger bare å vippe dem litt til siden.
  4. hjemmestereo

integrering av sub. ok resultat?

se her ja.. Nei dette er uten korreksjoner.. Tilbake til start igjen da? Siden jeg kun brukte radioshack uten korreksjonene som lå på den siden der. Men jeg har jo uansett 6db økning med sub+front så kan vel ikke være helt feil?
  5. hjemmestereo

Skrivefeil. Justerte fase til jeg fikk 6db økning ja.
  6. hjemmestereo

Justerte frontene til 85db mv-20, sub alene 85db mv-20, og justerte *fase på sub til jeg fikk +6db med front+sub. 25hz måler jeg 90db (fronter+sub) 31.5hz måler jeg 92.5db 40hz måler jeg 91db 50hz måler jeg 91db 63hz måler jeg 85db 80hz måler jeg 88.5db 100hz måler jeg 73db SVS pb12plus2...
  7. hjemmestereo

Nytt Rack : Håpløst !

hatt tvn oppå centern min i 3år nå. Fungerer bra.
  8. hjemmestereo

Kinostoler uten kompromiss

Har noen link til 2 evt 3seter uten skinn under 9000kr? Skeptisk til fnky sine. Sikkert uten grunn. Boconsept i seljord har noen som ser gode ut men disse er også i skinn.
  9. hjemmestereo

Klipsch klubben

Elkjøp i kongsberg har rf82 og rf62 utstillt.
  10. hjemmestereo

Anti-Mode 8033 (Automatisk Sub EQ)

Kjørt en kalibrering nå, la til 90cm på avstand til sub i receivern. Tightere bass men syns jeg mangler brystkasse bass. Rister som fy men lite "punch". Ikke kjørt romkorreksjon på receiver enda. Er også svak romling i subn når antimode er slått på, litt irriterende.
  11. hjemmestereo

Lydkalibreringstjenester

Har leita litt etter dette selv selvom kinon står i stua pog ikke kan omøbleres altfor mye på hadde det nok hjelpa med proff kalibrering. Ta gjerne kontakt hvis noen av dere er i buskerud eller kan ta turen for en liten jobb.
  12. hjemmestereo

Denon avr2310 lyd forsvinner, hjelp før nyttårsfest?

Har satt strømegenskaper til aldri å slå seg av. Men takkk for tips om å sette hdmi som standard. Det skal testes imorra. Bra tips, håper det er så enkelt, hørtes fornuftig ut.
  13. hjemmestereo

Får jo ikke kobla feil med hdmi. Inn i pc og prøvd 2 forskjellige innganger på receiver. Skal se om jeg finner hdmi repeat innstillinger. Hvis det hadde vært pc er det vel rart at lyden kommer tilbake om jeg går inn og ut av lydinnstillinger på receiver. Med engang jeg går ut av menyen er lyden...
  14. hjemmestereo

Ny hdmi kabel hjalp heller ikke. Lyden kommer også tilbake om jeg tar ut og inn hdmi kabel på pc.
  15. hjemmestereo

Håper noen har noe tips, bytta hdmi inngang på reciver nå men det hjalp ikke. Til byen å kjøpe ny hdmi kabel imorra og se om det kan hjelpe.