Nylig innhold av Herregud

1. H

Alcaimport på QXL - erfaringer

Det er sant, men som oftest når man gambler mister man hele innsatsen også :-D
  2. H

Det var jo en ok gambel det Mr. Gambler :-D
  3. H

Hvis noen har lyst til å lese om og se bilder fra luksuscruiset til Mr. Alcaimport i Karibien, kan de gjøre det her: Phillipsburg, St. Maarten og legebesøk. (Hos Cathrine) Endel bra bilder av stilig cruisemat, innkjøp av diamantringer m.m. Det ser også ut til at det var en fin Jacuzzi på båten.
  4. H

Ny artikkel på TV2 sine hjemmesider: Alcaimport politietterforskes etter tidenes klagestorm |  TV 2 Underholdning
  5. H

En bruker på et annet diskusjonsforum har vært i kontakt med en sveitser som ble svindlet av Brækkan på den sveitsiske versjonen av QXL. Han skriver at Brækkan svindlet minst 200 stk. på QXL Sveits i 2009. Kilde: Samlerforum Se emne - Qxl.no favorisert ansatt og bidratt til kriminell aktivitet
  6. H

Ifølge skattelistene til VG tjente Mr. Alcaimport 1.808.087 kroner i 2009. + formue kr. 220.437,- Skjønner derfor ikke hvorfor han har problemer med å betale tilbake til kunder? En forliksklage burde fungere bra her siden han tydeligvis sitter på endel penger. Med Namsmannen på sin side kan...
  7. H

Her: http://avforum.no/forum/produkt-prisjakt-video/93400-alcaimport-qxl-erfaringer-45.html#post1537650
  8. H

Var det ikke i morgen innslaget skulle sendes?
  9. H

Drar frem denne posten fra 21. august. Nå ser det ut som Kundedata.no har kjørt samme greia som Alcaimport. Se karakterboken: QXL.no - Karakterbok Kundedata_no / ingenbud. De har plutselig endret navn til "ingenbud". Og de har solgt 460 varer på kort tid, men kun fått ca. 50 karakterer...
  10. H

Hans far er kun varamedlem, og har dermed ingenting med driften i Alcaimport å gjøre. Her skriver du jo videre at Alcaimport ikke har noe med denne saken å gjøre. Dermed feiler du i din logikk når du i første avsnitt vil legge ut kontaktinfo til moren og faren :-D De har jo selvfølgelig...
  11. H

Nettopp! Når han ikke lærer av sine feil kan han kalles notorisk :-D
  12. H

Jeg er uenig. Bruk av uttrykket notorisk svindler er basert på følgende: - Hans svindling i Sveits i fjor. - Politiets anbefaling om at man anmelder. - Ikke leverte varer tilbake til april/mai. Brækkan ble kanskje ikke anmeldt pga. svindelen i Sveits pga. at de svindlede kundene var i utlandet...
  13. H

Hva er vitsen med å skrive intetsigende innlegg i denne tråden? Ja, innlegget jeg har skrevet nå burde også slettes sammen med 2 andre her :-D
  14. H

Vill gjetning er å dra det for langt den ene veien, og faktabasert analyse for langt den andre. Man kan heller si jeg gjorde en sannsynlighetsberegning basert på erfaring og de fakta og indisier som forelå da. Noen vill gjetning var det ikke, men en kvalifisert beregning basert på en lang rekke...
  15. H

Takk for alle råd, kritikk og spørsmål til mitt utkast til epost til QXL og TV2 Hjelper Deg. Nå har jeg endelig tid til å svare. Tenkte det kunne være greit å quote mitt eget innlegg avsnitt for avsnitt for å forsvare eposten. I forumet her ble det skrevet at en bruker på QXL la ut advarsel...