Nylig innhold av hblika

1. H

AV selges Komplett stereoanlegg selges rimelig

Komplett anlegg fra T+A og Audio Physic selges rimelig. Ta gjerne kontakt om du har noen spørsmål, eller ønsker en visning/demo. Se ellers link til Finn-annonse. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=145838774
  2. H

Fornuftig pris?

Hei, Grunnet plassmangel og en dalende interesse for hifi, vurderer jeg å selge anlegget mitt. Det jeg derimot er veldig usikker på, er hva som kan være en fornuftig pris å selge det for. Elektronikk og høyttalere er fra 2009. Kablene ble kjøpt brukt fra Oslo Hifi Center, så aner ikke hvor...
  3. H

Xindak høytalerkabler

Tidligere var det i hvert fall 2 x 3m som var standard.
  4. H

Feil på mine høytalerkabler?? (kinesiske)

Xindak advarer for øvrig på sine hjemmesider (Xindak.com) mot å kjøpe Xindak kabler fra New York Sound. Det står bla. at disse kablene kan være gamle modeller, piratkopier, ødelagte og til og med hjemmelagde!
  5. H

Rock Band:)

Tidenes kuleste spill! :) For en skikkelig utfordring, få tak i et mikrofonstativ og spill et instrument samtidig som du synger :) Litt OT, men ettersom Rock Band 2 snart har release i USA, tenkte jeg det var på sin plass å vise frem de nye instrumentene. Sjekk spesielt bassen i link 1, og...
  6. H

Stegen Electronics

Vel, har man akkurat solgt sin forrige BD-spiller, så tar man det raskeste man kan få tak i. Og helt ærlig, den tusenlappen jeg kunne spart... Vel, ikke akkurat noe å miste nattesøvnen for!
  7. H

Stegen Electronics

Vil bare anbefale kjøp av multiregion BD-spiller fra til Stegen Electronics. Bestilte en Panasonic BD-30 på tirsdag ettermiddag, og fikk den levert på døren i formiddag! :mrgreen: Suveren service. Endelig har jeg muligheten til å spille region A filmer :-D
  8. H

Verdi på høyttalere?

Hei, Jeg har en venn som ønsker å selge et par Jamo E850 gulvstående høyttalere med tilhørende surroundpakke E8ADD (senter, bakhøyttalere og subwoofer). Settet ble kjøpt i 2001 og kostet da ca 15000,-. Alt er svært pent brukt, uten hverken kosmetiske eller lydmessige skader. Hva er realistisk å...
  9. H

Defekt forsterker

OK, takk for tipset! Skal prøves ut! :-D
  10. H

Defekt forsterker

Hei, Jeg har en gammel Yamaha stereoforsterker som det er et problem med. Når jeg vrir på kildevelgeren, får jeg som regel kun lyd i én kanal, og må "rikle" litt på kildevelgeren får å få lyd i begge kanaler... Hva kan problemet være her? Og lar det seg fikse?
  11. H

BF: Bad Company (360)

Er sikkert på at BC kommer til å bli sommerens store spillopplevelse!
  12. H

Tom for musikk ideer.. trenger hjelp!

Kan på det varmeste anbefale bandet Auf der Maur (etter Melissa Auf der Maur fra bla. Hole og Smashing Pumpkins).
  13. H

Høyttalere til iPod

Enig. Kan absolutt anbefale B&W Zeppelin!
  14. H

Matching HT og sub

Budsjettet mitt er maks 15K, men gjerne noe billigere. Hadde også vært kjekt med en som ikke var så alt for stor heller, da jeg har litt begrenset med plass.
  15. H

Panasonics Viera 2008 plasma-serie!

Takk for svar. PZ85 skal altså være en bedre modell enn PZ80 (i teorien i hvert fall). Det var i grunnen det jeg trodde i utgangspunktet, men skjønte ikke helt hvorfor komplett.no har priset PZ80 dyrere enn PZ85.