Nylig innhold av halvnakke

1. H

Durelyd i høyttaleren. Hva kan være problemet?

Kan være så mangt dette , men tar et skudd i blinde. Symptomet kan minne om 50-Hz nettstøy. Er strømkabelen til forsterkeren koblet i en forgreining ? Hvis så , prøv å sett støpselet rett i veggen hvis mulig. Alternativt bytt om tilkoblingen på de 2 forsterkerene. Forøvrig ville nok jeg også...
  2. H

Spm. ang. Ice.net på hytta

Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Har en hytte ved fjorden i Farsund-området helt nede i vannkanten , mellom høye fjell. På dekningskartet på Ice sine hjemmesider står det 'svært god dekning' , og det er korrekt, aldri problemer der. Har også ei hytte i Bjerkreim , høyt oppe nesten på...
  3. H

Hakket opptak på Grundig 8860

Min har stått i standby flere nattskift denne uka og ingen oppdateringer tilgjengelig , fortsatt , og tv2 sport og premiere league uteblir..........
  4. H

Kokken & "Klasse P" prosjekt - 5års jubileum

Like spennende hvert år :) Litt irriterende at jeg er så blank som jeg er utifra bildene , er det tannhjul ?
  5. H

Hjemme hos Denonbuster: Onkyo PR-SC5509, Rotel RB1510 + RB1562

10% 'finnerlønn' ? :p Personlig fremdeles meeget skeptisk til produsent..
  6. H

During fra subwoofer

Kan høres ut som 50-hz nettstøy. Prøvde du den i et uttak koplet til jord ? Hvis ikke , prøv det , og unngå skjøtepadder hvis du kan. Er det endring i dure-volumet hvis du tar på signal-inngangen med fingeren ?
  7. H

Snell !!!

Starta å lese litt overentusiastisk fra toppen , slo meg etterhvert at det måtte være eldre innlegg , men gøy at sånne fremdeles eksisterer , Old-school-Snellentusiast som jeg er :) Reference-settet hadde jeg den store ære og glede å høre på Demo på HFK i Stavanger tidlig 90-tallet... var...
  8. H

Hvor kjøer man stor PC skjerm uten at det meldes til Staten?

Genialt Gratulerer , husk dette den dagen du faktisk er avhengig av systemet du egentlig skulle ha bidratt til å styrke den dagen du eller dine trenger det...
  9. H

OBOS kino: Epson TW1000 ut og Epson TW9100 inn! Hvor stor blir forskjellen?!

Blir kanskje veldig tenknisk nå , men hvordan er det med copyright på bilder med bakgrunn av annet materiale som allerede har copyright ? Tenker på den der Tussi-figuren på tv i dette tilfelle.. Flotte bilder btw :)
  10. H

Skulle ikke overraske meg om det har , i dag på jobb pausa jeg det jeg så på , da jeg faktisk må jobbe innimellom , styrte på for å rekke tilbake innen en time , mener at den forc'a playback da , når jeg kom tilbake i dag registrerte jeg at boksen stod på pause etter 1 time og 8 minutt , dette...
  11. H

¨ Det kan jeg ikke skrive under på. Vi har fremdeles 2 slike på jobb , og de er aldeles horrible på responstid på keypress på fjernkontrollen ved kanalskifte ( 10-12 sekund) , og når jeg prøve å se mitt kjære Aston Villa grisebanke Blackburn i Honkytonk cup på jobb i dag hakka det omtrent som...
  12. H

Hva med å gjøre AVforum tilgjengelig via Tapatalk?

Kanon , enda bedre motivasjon :)
  13. H

Hva med å gjøre AVforum tilgjengelig via Tapatalk?

Skulle det mot formodning stå på kompetanse så hadde det vært flott om noen sa seg villig til å assistere. Avforum på android hadde oppmuntra meg til å teste min 'smartphonen' utover accept/decline incomming call.
  14. H

Hellnoobs AV-tråd er ikke lenger aktiv

tenking og sånt... Stalltips ; Skyld på at hjernen var alene igjen i gjerningsøyeblikket når du bestiller en sånn herlighet , og gi gjerne feedback om det virka :)
  15. H

HeadFi, tråden om hodetelefoner - forsterkere - kombinasjoner og synspunkt

I mangel på bedre terminologi må jeg si at du treffer godt med attack.. Sier meg helt enig , litt synd at du ikkje kjørte et ukes-treff så flere fikk like mange timer som deg å evaluere , men responsen er sånn ca i tråd med det jeg forventa. Jeg savner også 'attack' når nettopp dette er due...