Nylig innhold av gpt33

1. gpt33

Er det flere som stusser på bildekvaliteten på SOLO?

Venter på denne i posten,håper den dukker opp til helga. Spent på bilde nå etter å ha lest dette
  2. gpt33

Lydplanke 10k

En kompis har Yamaha,denne syns jeg fungerer meget bra. Dette er en eldre modell en YSP 2700 Selv har jeg Klipsch planke i stuen,men mest fruen som bruker den siden jeg har eget rom. Ser også at Monitor Audio ASB10 har fått endel skryt. Verdt å sjekke
  3. gpt33

SVS-Venner

Tenker du på utgaven som ligger til 16990,- nypris om dagen? Første utgaven er vel også uten dsp? En bekjent kjøpte en for en stund siden for 11500,-
  4. gpt33

Rotel RB-1572 V.2 erfaringer?

V.2 eller mk2 er vel bare en betegnelse på at dette er en versjon 2 En kompis hadde Rotel klasse D for noen år siden. Jeg syns det spilte meget bra sammen med riktig høytalere. Har selv hatt noen klasse D forsterkere,å dem kan bli for lyse i toppen med “feil“ høytalere. Bunner vel ned i...
  5. gpt33

Hva er en "ubrukt" HW20 verdt i dag?

Selvfølgelig enig,men hvis budsjettet er "lampebytte pris sjiktet" er de jo bedre en ingenting
  6. gpt33

Hva er en "ubrukt" HW20 verdt i dag?

Kanskje jeg skulle byttet ut min HW 10 snart. Hvilke pris tenker du?
  7. gpt33

Noen som har Sonus Faber Venere i Trondheimsområdet?

Avforum er ikke det det engang var.
  8. gpt33

Jakten etter "stueprojektoren" som dekker alles behov :D

Hvilke pj endt du opp med? Min svoger skal ordne kino til barna så han er på utkikk etter en billig pj. Jeg syns Optoma Hd26 og BenQ TH670s ser ok ut.
  9. gpt33

Lever dette forumet i det hele tatt?

"Word" som ungdommen sier!
  10. gpt33

BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

Satte kaffen i vrangstrupa når jeg leste at kino´n skal rives,men ble glad når jeg leste at det kommer nytt rom i nytt hus. Gleder meg til ny byggetråd.
  11. gpt33

Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser)

Som stor Star Wars fan kjenner jeg meg godt igjen i det du skriver. Hadde selv et trivelig gjensyn med The Force Awakens i kino´n igår. En fin tribute til "a new hope"
  12. gpt33

Innkjøp av lydplanke til stua-tips & råd takk

Noen som har testet denne? https://www.hifiklubben.no/hoyttalere/hoyttalere-til-flatskjerm/heos-by-denon-heos-homecinema-soundbartradlos-hoyttaler/
  13. gpt33

Innkjøp av lydplanke til stua-tips & råd takk

Fruen i huset har fått sitt "årlige" fikt om at stuen må fikses. Har idag en Yamaha Rx-V765,Dali Ikon OnWall + en sub. Dette funker bra til sitt bruk men fruen ønsker seg lydplanke. Jeg bruker sonos i kino´n og flere andre rom i huset,så det er naturlig å se på Sonos Playbar. Har et par...
  14. gpt33

Lever dette forumet i det hele tatt?

Avtorget virker ikke til å være like populært som det en gang var, men det blir kanskje også mer populært det også hvis vi begynner å legge mer ut der igjen.. I tilegg til Finn.no, finnes det også en del kjøp og salg av div Audio utsyr på enklete grupper på facebook. Torget på hifisentralen er...
  15. gpt33

Skrot-Teateret: Arendal Sound Center er bestilt og litt om tiden fremover (i:5012)

Velkommen tilbake. Vi trenger den lille aktiviteten vi får inne her. Enig med deg ang Facebook,helt håpløst uoversiktelig. Kjenner meg også til dels igjen i din beskrivelse av bruken av kinorom. Har selv "dabbet" av litt,men det går i bølger. En uke kan det være 2-3 filmer samt litt gaming,for...