Nylig innhold av Frode

1. F

Hvor kjøper du dine 4K Blu-rays?

Håper du har rett i det. Synes 300,- og over for en film på disk er langt over smertegrensen, men har kjøpt en del blant annet fra Amazon.co.uk til drøye 200-lappen. Som du sier var også DVD rimelig kostbart i begynnelsen, BD like så, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Frykter dog...
  2. F

Hvor kjøper du dine 4K Blu-rays?

Har du noen faste favoritter? Jeg har brukt Amazon.co.uk til en del titler, samt kjøpt flere på Platekompaniet når de har hatt ulike kampanjer der. Er det andre steder som utpeker seg med bra priser? Synes Amazon.com ofte blir veldig dyrt, men .co.uk trekker jo fra den engelske momsen når de...
  3. F

4K Ultra HD blu-ray titler

Var det et kortvarig tilbud, eller er det gjeldende fremdeles?
  4. F

Pioneer Kuro krp-600a ?

Vurderer sterkt å selge min 600A grunnet flytting. Kjøpt på BMH i mars 2009. Jeg er ikke tvunget til å selge, så det blir ikke billigsalg, men kom gjerne med et bud, så skal jeg vurdere det seriøst. Selger isåfall med originalt Pioneer veggfeste inkludert. Har liten bruk for det hvis skjermen...
  5. F

NRK i HD

Suverent bilde på SuperBowl-sendingen på NRK1HD nå. Hvis dette bare er oppskalert SD lover det svært godt for HD-sendingene under OL...
  6. F

Pioneer Krp-500A + Canal digital

Noen som vet om disse er tilgjengelig enda?
  7. F

TV2 starter HD sendinger fra 25 Juni

Får håpe de får i stand en avtale med CD innen 25. juni da, så vi får TV2 HD på satellitt også :)
  8. F

Hvilken amerikansk blu-ray spiller ?

Jeg bar brukt en Panasonic BD30 som min dedikerte sone A-spiller i et års tid. Veldig fornøyd med denne. Den er profil 1.1 uten at det har plaget meg i nevneverdig grad. (Er det lov å nevne at den ligger tilsalgs for en rimelig penge på AVtorget...
  9. F

BD-live, er folk opptatt av det?

BD Live er totalt uinteressant for min del, ihvertfall slik det fremstår idag. Jeg har hatt en Panasonic BD50 i et års tid, og aldri, ikke en eneste gang, har jeg brukt BD Live-funksjonaliteten. Jeg testet det på PS3 på etpar titler, og oppfattet det som en tungvint (og grusomt treg) måte å...
  10. F

Hvor leie BD i Bergen?

Mix-kiosken på Danmarksplass har etpar-tre hyllemeter med utleie-Blu-ray.
  11. F

Pioneer BDP-LX71 billig på zailor.no

Kjøpte denne fra Zailor på torsdag, og fikk den på døra idag. Storfornøyd :)
  12. F

Pioneer Kuro 9. generasjon.

Jo, det skal visst være en noe modifisert DisplayPort-kabel. Etter hva jeg har lest i hvert fall.
  13. F

Lodde chip i LX71 - hvem i Bergen kan hjelpe?

Ja, Tronika er et godt tips :) Sergej fikset jo faktisk lodding av sonefrikit til en av de første DVD-spillerne jeg hadde. Håper han tar Blu-ray-jobber også :)
  14. F

Lodde chip i LX71 - hvem i Bergen kan hjelpe?

Har kjøpt meg en Pioneer BDP-LX71, og lurer på om jeg skal bestille et sonefri-modkit til denne. Problemet er at jeg ikke vet opp og ned på en loddebolt, og denne fixen krever "advanced soldering skills". Finnes det noen i Bergen som tør gi seg i kast med slike oppgaver? Private eller firma...
  15. F

Får ikke inn kanaler på KRP-500A mediareceiver m/cam

Det er neppe cammen sin feil, for jeg mener å ha sett at andre bruker samme cam i andre satelittmottakere og får inn HD-kanalene uten mosaikk. Vil tro (håper ihvertfall) at det er en feil som kan rettes med en FW-oppdatering av TVen.