Nylig innhold av fEliXs

1. F

Center-kjøp erfaring ønskes! ;)

Hei folkens! Long time AV member, ikke så flink til å poste dog.. Ville satt stor pris på erfaring for et nytt kjøp. Jeg har et komplett DALI Concept system (5.1) som er ca 8-9år gammelt. Jeg ønsker å bytte ut min center-høytaler grunnet stupide valg av mål på TV møbel :p Maksmål på bredde må...
  2. F

Koble lyd fra X-Fi lydkort (PC) til Denon AVR-3808a

Enda en stjerne i boka til deg technophile! HF klubben er rett bortenfor her 8)
  3. F

Tusen takk technophile! ;) Akkurat det svaret jeg ønsket meg! Anse denne tråden som avsluttet!
  4. F

Takk for svar! Jeg bruker allerede Line Out 1+2+3 til mitt 5.1 setup (Logitech z-5500) og håpet jeg kunne løse dette på en annen måte. Jeg har lest litt i manualen til lydkortet og funnet følgende: Hvor god er denne løsningen og ev. hvor finner jeg en slik miniplug -> RCA overgang eller andre...
  5. F

Håper noen kan dytte meg i riktig retning her ;) Jeg har allerede et 5.1 system koblet til min PC (Logitech z-5500) men ønsker å kunne spille bla. MP3 via mitt stueanlegg også (DENON AVR-3808A med et Dali 5.1 oppsett). Hvordan løser jeg dette på best mulig måte? Legger ved litt informasjon som...
  6. F

Offisiell tråd Denon AVR2808, AVR3808 og AVR4308

Ståle1965: Jeg hadde det samme problemet i begynnelsen.. Det beste tipset jeg har er å oppdatere firmwaren og evt. bruke alle 8 lyttepunktene ved oppsett. Håper det hjelper for her var det løsningen.
  7. F

Offisiell tråd Denon AVR2808, AVR3808 og AVR4308

Fyi 3808a Hei ;) Ny på forumet btw. Etter å ha vært ganske missfornøyd med for mye diskant i oppsettet mitt oppdaterte jeg i går til siste firmware (via Get, de har ikke lenger stengt port 80) som er (etter hukommelse) 2.02 / 1.10 og når jeg da kjørte romkorreksjon på nytt fikk jeg et helt...