Nylig innhold av fabian

1. fabian

Doble Cam'r i Tv'n

Samsung har doble tunere, men du kan ikke se på en kodet kanal og ta opp en annen :)
  2. fabian

SONOS Music System - Tråden

Det er mulig andre er billigere, men det pleier ikke å ha på lager. Dessuten, det er kun snakk om en liten forskjell i pris, da vil det stort sett lønne seg å handle på Hi-Fi klubben, med fysiske butikker og god service.
  3. fabian

HDMI : ARGON 5104H vs Eagle Deluxe ?

Du kan jo bare kjøpe begge og teste i ditt system. Hvis du ikke ønsker å beholde dem, kan du bruke din angrerett, det får du hvertfall hos Hi-Fi klubben, og/eller på nett.
  4. fabian

Ny TV, stramt budsjett

Spar litt til, så får du råd til denne: PANASONIC TX-P50ST50Y Plasma TV | Hi-Fi Klubben Alternativt 42" til 4998,- Bedre bilde får du ikke til disse lave prisene.
  5. fabian

Hvor Vanskelig kan det være

Tipper det er så enkelt at PS3 står til å sende ut 1080p, mens PJ'en ikke støtter dette!
  6. fabian

Rimelig receiver med pre-out

NAD T748 Hjemmekinoreceiver | Hi-Fi Klubben Denne er jo også meget bra til Prisen. Ganske kraftig sak.
  7. fabian

Denon AVR-1612 - Get box skaper forsinkelse av lyden og gir skarpe lyd hakk ?

Ser poenget ditt. Men personlig synes jeg det er merkelig. Hva bruker du tv'en til da? Og hvordan kilder bruker du?
  8. fabian

Denon AVR-1612 - Get box skaper forsinkelse av lyden og gir skarpe lyd hakk ?

Det er jo synd å legge så mye penger i en tv og så ikke ha digitale tv-signaler. Du går glipp av tv'ens potensiale, og samtidig sliter med lipsinc fra analoge kilder. bestill ny dekoder fra get, så skal du se at det blir langt bedre lyd og bilde.
  9. fabian

NAD klubben

Takk, har blitt bra nå, skal prøve å få ut noen bilder på minhifi snart ;) Gleder meg til få testet C446. Har stor tro på den!
  10. fabian

NAD klubben

Denne er nå forhåndsbestilt på hifiklubben.no Gratis frakt for de som bestiller nå fremover. Gleder meg til å bruke denne sammen med mine CM8 og Nad C375.
  11. fabian

SONOS Music System - Tråden

Jeg valgte først USA, og la til rapshody, brukte det ut prøveperioden, men i senere tid måtte jeg gå inn og endre til Norge for å få tilgang til spotify. Nå ligger begge deler der, og jeg kan bruke alt utenom søke funksjonen på rapshody. Så for meg fungerer det veldig bra.
  12. fabian

Marshall Marjor Headphones

De låter faktisk ganske greit tatt prisen i betraktning. Men de kan for.eks ikke sammenlignes med Denon AHD1100. De er langt bedre. Men totalt sett fikk jeg ganske godt inntrykk av disse.
  13. fabian

Defekt cerwin vega 2,6kw2 hjelp?

Selvfølgelig har de det registrert, men kunden må jo enten vite hvilket navn det er registert på, eller ha kvittering. Det er ikke mye å forlange. Hvis du tenker deg om, så skjønner du og alle andre at dette ikke er veldig uvanlig praksis. Man må selv sørge for å ha orden i papirene sine...
  14. fabian

Mest sannsynlig er denne registrert i systemet. hi-fi klubben har registrert alle kjøp jeg har gjort, bortsett fra noen bananplugger osv.. Men klarer du ikke på noen måte å spore opp forrige eier?
  15. fabian

Man må jo ha kvittering, og siden han sa til hi-fi klubben at han ikke hadde det skjønner jeg deres reaksjon. Det er kundens ansvar å ha kjøpsbevis.