Nylig innhold av Emmerhoff

1. E

Get - Dårlige signaler. Forsterker?

Ring Get Etter noen runder på telefon med Get pga dårlig/ustabil internettforbindelse sendte de meg en signalforsterker. Så jeg ville hørt med dem før jeg brukte penger selv.
  2. E

Hvor mange av dere MÅ inn påforumet juleaften?

Javel... God jul alle sammen!! :-)
  3. E

HDMI kablel.

Noen flere som har erfaringer med Full-HD på en 10 meter kabel som kan anbefales uten at den koster for mye? Er dette ( ARGON 5102H HDMI-kabel | Hi-Fi Klubben ) veien å gå, eller kan jeg kjøpe noe billigere? Er jo fristende å feks. kjøpe kabelen i linken ovenfor til ca 250kr framfor å bruke ca...
  4. E

Jada, må innom her en gang eller fem... :-) GOD JUL ALLE SAMMEN!!
  5. E

God jul alle sammen! :-)
  6. E

Gode brukt-kjøp! (Regler i 1.post)

Billig stereo Muligheter for et billig stereoanlegg her om alt er i orden: Denon forsterker, cdspiller og radio og Dali høyttalere til 150 kr. Steroanlegg med 2 høytalere til salgs - FINN Torget
  7. E

Hvilken høyttalerpakke ville du valgt?

Jeg tipper du vil bli fornøyd uansett hvilken av disse to pakkene du velger. Jeg hadde selv Dali Consept pakken med en Dali SWA-12 i mange år. Var godt fornøyd med dette. Oppgraderte senere til Dali Suite, og disse låt betydelig bedre og mer oppløst i mine ører. Jeg har også hatt Dali Blue 6006...
  8. E

DOXA Klubben

B&W DM604 har jo 2x7" basselementer, og er visst kjente for å ønske seg mye strøm når volumet økes. Vil det si at det kan bli en litt dårlig kombinasjon? Hvor gamle er 70 SE og 70 SE Mk II? Er det et godt tegn at ingen har noen kommentarer på stabiliteten (i forhold til feks kortslutninger)...
  9. E

DOXA Klubben

Litt større enn hva jeg hadde trodd :-) 70 SE MkII har også en trafo? Høres ganske bra ut med Denon - Doxa - B&W kombinasjon da. Får vurdere det...virker som det er en del forsterker for pengene. Har ikke så veldig mye å bruke på effekt nå... Ser på avforum at 70 SE og MKII har blitt lagt ut...
  10. E

DOXA Klubben

Noen som vet målene på Doxa 70 SE mk II? Bredde, høyde og lengde?
  11. E

DOXA Klubben

Mener du at Doxa vil farge lyden mye på en måte som ikke passer B&W? Jeg har selv 604s3, har ikke dempet rommet noe annet enn med møbler. Blir det for mye topp? Bunn? Andre ting? Har en Denon surroundreciever...vil Audyssey korrigere noe dette for dette?
  12. E

DOXA Klubben

Ser at Doxa 70 SE Mk II kun er 2x70 watt. Hvordan er denne i forhold til feks NAD C275BEE som er 2x150 watt? Klarer den å dra store høyttalere som feks B&W DM604? Ser også at noen skriver at eldre Doxa kan være noe ustabile...bli veldig varme, kortslutte, brenne og liknende? Noen som kjenner...
  13. E

Nye høyttalere til max 4500kr

Bor du i Rogaland? Dali Suite 1.7 - FINN Torget
  14. E

Gode brukt-kjøp! (Regler i 1.post)

Gis bort i Oslo LG 42" må bort pga. flytting! - FINN Torget
  15. E

Hellnoobs AV-tråd er ikke lenger aktiv

Jeg var innom Hi-Fi Klubben med en NAD DVD-reciever som ikke lenger ville spille dvd og kun noen få cder. Det var litt over 4,5 år siden den var kjøpt der...endte opp med en tilgodelapp tilsvarende kjøpsprisen pga at de ikke kunne fikse den. Er veldig fornøyd med Hi-Fi Klubbens oppfølging...