Nylig innhold av duffus

1. D

2 x Sonosubs med 2 x SI-18HT D2 i Dual-Opposed konfigurasjon.

Å jada, det låter i grunn mer enn nok heftig og er i grunn mer enn hva både ørene og naboene tåler, men 110db på 6hz hadde vært gøy.... :D Herlig, jeg sender deg en melding ut på nyåret en gang så ser vi om vi finner et tidspunkt som passer?
  2. D

Oi. Ser nå at det jeg skrev kunne tolkes som at jeg er i et mindre sundt forhold, men det er jeg altså ikke. Beklager. Det jeg skrev var mest for å sette det litt på spissen, men når det kommer til praktiske gjøremål av "snekre"-sorten så er jeg mer eller mindre udugelig altså. Såpass...
  3. D

Jaggu, ser jo fra tidligere svar her at du bor i våle i vestfold. Av en eller annen grunn så tenkte jeg "vest-agder" når jeg leste det sist, det er jo faktisk ikke mer enn 1.5 timer kjøretur.. Tar meg lett en liten tur på besøk hvis det er åpning for det :)
  4. D

God damn. Hvis jeg ikke hadde 3 bananer og en melon til fingre så skulle jeg helt klart kopiert det du har gjort her. Dessverre får jeg høre til stadigheter at jeg "er et udugelig mannfolk" av samboer, så det er ikke mye håp her. Veldig synd at du bor så langt unna, ellers hadde jeg glatt tatt...
  5. D

Reference ned til 10hz er jaggu ikke verst.. Hvor høyt opp kom du med S3000i'en din? Jeg var forøvrig i kontakt med calibrate i UK, hadde lyst på 2x S3601, men de sluttet plutselig å svare så jeg endte opp med 2x PB16-U. Prøvde faktisk å få tak i både JTR og Seaton også, men de sluttet å svare...
  6. D

Nå er jeg spent på å se frekvenskurve, både hvor langt venstre og hvor langt opp den strekker seg.... :) Ser forøvrig veldig bra ut! Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  7. D

Veldig spent på å høre hvordan dette låter (og hvor lavt/høyt) når du kommer så langt! Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  8. D

BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

Her går det unna! Med dette tempoet så er du jo ferdig om et par uker.. Håper på muligheten for demo av oppsettet når alt er oppe og går:) -Cato Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  9. D

Erfaring med XTZ cinema serien?

Jeg drev de med NAD M27, så skulle tro det var nok effekt. Opplevde at det var lite dynamikk ved høyt volum og at det "fløt ut" når det ble høyt. Driver også Arendalene med samme effekt og her er det dynamikk og nålespiss nøyaktighet selv ved REF+. Når det er sagt, hvis jeg ikke likte høyt volum...
  10. D

Erfaring med XTZ cinema serien?

Personlig så mener jeg det kommer litt ann på hvor høyt du kommer til å spille. Selv gikk jeg fra XTZ Cinema til Arendal Sound ettersom det ble bråkete rundt -8MV. Cinema serien er veldig detaljerte (og litt spisse), men når du kommer opp i volum mister de kontrollen og blir litt grøtete, imho...