Nylig innhold av dragmore

1. D

Altibox: Dårlig bildekvalitet

Takker for info. Vi er igang med et prosjekt for å normalisere brilliance, contrast values etc.. slik at de blir mer like den gamle boksen og AppleTV.
  2. D

Altibox: Dårlig bildekvalitet

Hei! Kan du utdype litt mer hva du mener ikke er imponerende?
  3. D

Billig lydisoleringsplater/Skum

hei, Vi ønsker kun å forbedre akustikken i rommet.
  4. D

takk.. men tenkte noe i norge... som kan hentes ;)
  5. D

hei! Vi holder på å bygge en lab på jobb og trenger noen tips til billige skumgummi /lydplater som vi kan lime på veggene for å dempe litt. Noen tips ? /TE
  6. D

Altibox Huawei Q22

Vi mistenker at dette skjer pga. en bug i HDCP handshaken som typisk oppstår med en reciever i mellom (HDMI switch). Kan dere teste utenom recieveren og se om det skjer når man er direkte koblet inn i display device? (TV) ? Jeg vil gjerne få logge dere alle som opplevere disse problemene og hvis...
  7. D

Altibox Huawei Q22

hei. Dette er en missforståelse. Boksen sender fra seg (over HDMI) den oppløsningen man setter under innstillinger, helt uavhengig av hva man ser på. UHD content vil bli vist ihht. til oppløsning som er satt... Står boksen til 1080p så vil boksen nedskalere UHD innhold til 1080p.
  8. D

Altibox Huawei Q22

hei! Er dette noe som skjer konsekvent? Kan du forklare litt mer om oppsettet ditt? Evt. send mac/navn på pm så kan jeg logge stb din
  9. D

Altibox Huawei Q22

hei. Kan du utdype det?
  10. D

Altibox Huawei Q22

Husk at Viasat Sport UHD kanalen sendes i 50frames progressivt vs. 50frames Interlaced (fields) på Viasats andre sports kanaler..
  11. D

Altibox Huawei Q22

hei! Om en kanal er dunkel eller ikke er utenfor Altibox sin kontroll. Som nevnt over, så er UHD kanalen tatt inn fra satelitt og går urørt gjennom hele verdikjeden. Men jeg skal ta kommentarene tilbake til Viasat.
  12. D

Altibox Huawei Q22

and? 2 forskjellige kanaler
  13. D

Altibox Huawei Q22

Hei. Vi tar inn exact det samme signalet som Viasat UHD parabol så denne har jeg ikke noen forklaring på. Hvordan har du innstilt Q22n ?