Nylig innhold av Djshoot

1. D

Kvalitet på lerret?

Har nå gått til innkjøp av ett 100" multibrackets rammelerret dette: Kjøp MULTIBRACKETS PROJEKTORLERRET RAMMESPENT 16:9 100# billig pÃ¥ Dustinhome.no Jeg lurer bare på om det er noen der ute som har erfaring med dette merket? eller i det hele tatt dette lerretet? det er bestillt fra denne...
  2. D

Zooming på projektor

Hei, har bare ett lite spm ang zooming på projektor.. Jeg har en hitatchi pj-tx300 og den står i ett rom som er ca 3x8 meter.. Det jeg lurer på er, blir bildekvaliteten redusert ved zooming? Da jeg kan plassere den hvor som helst i rommet pga linsevinkling og zooming, lurer jeg bare på hva som...
  3. D

Koble mixer på pa forsterker

Skal sjekke dette opp:-) det er iallefall vanlig +og - på den:-)
  4. D

[når jeg tenker etter, trur jeg det faktisk er xlr ut fra forsterker, det kan minne litt om speakon utganger, kan det ikke?:-p
  5. D

Tenkte å sjekke det ut i morgen eller lørdag:-) mixeren har phono (master out) forsterkeren er jeg usikker på.. Men skal sjekke det opp og evt få tatt noen bilder:-) det er også en gammel lysstyringsboks der oppe, som ikke er koblet på.. Lurer på hvordan den også skal kobles.. Visste alt dette...
  6. D

Anlegget befinner seg på en ungdomsklubb, så har ikke navna på forsterker og mixebord i nærheten.. Men skal få tak i det:-) mulig det finnes XLR på både forsterker og mixebord:-) det skal jeg sjekke opp:-)
  7. D

Hei, lurer litt på hvordan man kobler en mixer på en pa forsterker jeg.. Altså, vet at det skal være phono inn på "master" på mixeren.. Men det finnes ikke phono på forsterkeren.. Kun sånn speakon innganger og vanlig høyttaler terminaler.. Men altså ingen phono.. Hva gjør jeg? Det er en cerwin...
  8. D

Projektor i garasje

Kommer nok til å varme opp garasjen til en god temperatur før filmstart, så da burde jo ikke det være noe problem nei:) Den kommer nok bare til å bli tatt ut da vi ser film og inn igjen etterpå ja:) takk for tips:)
  9. D

Projektor i garasje

Jeg har ingen anelse om hvorfor jeg la denne tråden under denne kategorien, men regner med at så lenge det har med bygging av rom osv så regner jeg med at noen her evt har litt peiling på spm mitt.. Har en Hitachi Pj-tx300 projektor og har litt lyst til å ha en liten filmkveld i garasjen...
  10. D

Diy lerret

La for ikke så veldig lenge siden ut en link ang Diy Lerret.. Men har nå bestemt meg for og bare gå for noe skikkelig simpelt noe, iallefall frem til jeg får råd til ett ordentlig rammelerret.. Jeg har tenkt til og kjøpe sånn brettelaken på princess og stifte det på egen hjemmelaget treramme...
  11. D

DIY-Lerret 107"

Dette er noe jeg evt kunne gått for, men det står at de er "Acoustiske". Er alle dette? har det noe og si? vet at det er for at man kan ha høyttalere bak lerretet osv, men det har jeg ikke bruk for. og hvordan lager man evt en ramme til den? Jeg er ganske dum når det kommer til sånne ting, så...
  12. D

DIY-Lerret 107"

Hei, jeg er helt fersk når det kommer til hjemmekino, har nettopp kjøpt meg en Hitachi PJ TX-300 Projektor og har tenkt til å lage ett Rammelerret for denne, da jeg ikke har feit nok lommebok til å kjøpe meg ett komplett ett. Har sett litt rundt på forumet her og ser mange lager de på...
  13. D

Dali eller Cerwin Vega?

Dali mot Cerwin vega Å få til mellomlegg er ikke ett stort problem, det er vel mere hva jeg burde kreve som mellomlegg.. i prinsippet så er jo LS-15 ikke mere verdt en 3500 maks.. og Nad 272 maks 3000.. så der har man jo en samlet verdi på 6500 for begge.. (og normalt så tar man det jo litt...
  14. D

Dali eller Cerwin Vega?

Dali mot Cerwin vega Det jeg mente med bytte av kun Dali mot Cerwin Vega i utgangspunktet var om hva jeg evt burde ha imellom av penger osv.. og det var Nad 272 det var:)