Nylig innhold av Dimacruz

1. Dimacruz

uflaks eller dårlig kundeservice?

Dette hjelper ikke mye men jeg har akkurat samme erfaring med epson. Sender den inn og får den tilbake med ny feil.
  2. Dimacruz

grandiS -Nytt hus - Dedikert rom - Straks bygging av 2 suber og senter!

Strøken kino du har. Jeg må snart ta en tur igjen. Jeg er forøvrig veldig fornøyd med crown forsterkeren jeg kjøpte av deg for noen uker siden. Den har stålkontroll på mine b&w høyttalere. :)
  3. Dimacruz

Offisiell tråd for JVC DLA-X5000 DLA-X7000 og DLA-X9000 2015 / 2016 D-ILA projektor

Min rs520 støyer også mer med e-shift. Hører stor forskjell. Tror det er vanlig.
  4. Dimacruz

mindre dynamikk på film?

De fleste receivere tror jeg har en innstilling for dette. På denon mener jeg det har hatt navn som dynamic compression og night mode.
  5. Dimacruz

Star Wars 4K Last Jeddi tragedie på lyd og bildet

Min er påvei i posten. Jeg er nok redd jeg også kommer til å bli skuffet etter å ha lest din erfaring hefalompen. Håper ikke det men vi får se. Det kan jo tenkes at du har fått en disk som ikke er optimal. Lyden på thor ragnarok var også dårlig her hjemme. Det største problemet er at det...
  6. Dimacruz

Cerwin Vega Tråden

Jeg brukte dette på mine dc 10. https://www.simplyspeakers.com/cerwin-vega-speaker-foam-edge-repair-kit-fsk-10ar.html. Resultatet ble utmerket. Reconing har jeg ikke peiling på.
  7. Dimacruz

Offisiell tråd for JVC DLA-X5000 DLA-X7000 og DLA-X9000 2015 / 2016 D-ILA projektor

Nå har jeg en RS520 i bestilling hos avshop. Er veldig spent på å se hvor bra den er. Har ikke sett den, men jvc har jo fått så mye skryt at jeg tok sjansen. Kontrast og svartnivå er det aller viktigste for meg så det finnes vel ikke så mange andre alternativer. Har bestilt med kalibrering så...
  8. Dimacruz

Gorm, ta med deg TV2-hjelper deg og sjekk hva Elkjøp EGENTLIG driver med!

Jeg kjenner flere som kjøper en tv, pakker den opp, setter den på plass i stua og er fornøyd. Menyene vet de nesten ikke hvordan de får fram. Er nok slike folk denne kalibreringen/klargjøringen er ment for og de er det mange av :)
  9. Dimacruz

Forsterker som passer til klipsch rf-82

Jeg tror nok han har funnet en forsterker nå. :D
  10. Dimacruz

KLIPSCH SUB

Ikke uvanlig at man må justere sub litt opp etter kalibrering. Bare prøv deg fram med delefrekvens og se hva som fungerer best hos deg.
  11. Dimacruz

Senterhøyttaler

Min erfaring med senterhøyttalere er at de bør være store. Det er mye lyd som kommer fra den og den bør være istand til å gi kraftige mannestemmer den dybden de fortjener. En pinglete senter er ikke å anbefale. Tviler på at det blir overkill å gå for den største.
  12. Dimacruz

Parasound A21 vil ikke lenger slå seg på

Flott at det løste seg.
  13. Dimacruz

Parasound A21 vil ikke lenger slå seg på

Kan det være en sikring inne i forsterkeren som er gåen? Jeg hadde det problemet på en rotel effekt en gang.
  14. Dimacruz

Sony 65xe9005 bakbelysning

det der er utrolig irriterende. Jeg hadde ikke akseptert det. Ikke venstresiden heller, men det er kanskje slik man må forvente fra en lcd tv?
  15. Dimacruz

Black Friday tv-tilbud

Det er jeg også. Er det i det hele tatt mulig å være trygg på det når man velger lcd?