Nylig innhold av Dildor

1. Dildor

The Merrimack-Gunnar Brekke!!!

Selges!!!
  2. Dildor

Adapter

Det motsatta av denne jeg søker, men den fins vel ikke....?
  3. Dildor

Adapter

Hmm....de hadde ikke noe slikt hos eplehuset nei... Adapteret må ha en aux hann og en lightning hunn kontakt.
  4. Dildor

Adapter

Heisann! Finnes det et adapter eller overgang til bruk til de nye iphone ørepropene meg lightning kontakt til å bruke på eldre iphone annet utstyr med aux inngang? Jævlig irriterende når jeg ønsker å bruke en eldre ipad og bare har de nye øreproppene tilgjengelig.....
  5. Dildor

Samsung UE65KS7005 vs Samsung UE70KU6075?

Stemmer, men 7'er har vel vært på salg til ca kr 15k tidligere. Håper på nytt tilbud snart.
  6. Dildor

Takker for svar! Ja, slik prisene er nå kan man jo kjøpe 8005 i stedet for 7005, men blir 3k dyrere. På den lokale butikken er det ikke slike tv'er inne så blir værre å fått sett forskjellen på de. Hvis jeg ikker kommer til å bli fornøyd med 6'ern er det vel bare å satse på 7 eller 8 da.....?
  7. Dildor

Skal kjøpe meg ny tv. Blir ganske sikkert en Samsung. Har egentilg bestemt meg for ue65ks7005 til kr. 17500, men så kommer Elkjøp med tilbud på ue70ku6075 til kr. 15000. 7005 har jo vært på salg tidliger så kanskje den blir det igjen, men vanskelig å vite.... Blir jo billiger og 5tommer større...
  8. Dildor

Ny Tv 55-60" max 10->15k

Samsung UE55F8005 til kr. 12995 på Elkjøp nå. http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE55F8005XXE/samsung-55-3d-smart-led-tv-ue55f8005
  9. Dildor

Merkelig parabol på netthandelen

da var kanskje snøen kommet....og da er vi spente på resultatet...???:-D
  10. Dildor

D/A konverter

står en del om dac i forumet.....bare søk og du får svar:-D p.s. dac e konge!:mrgreen:
  11. Dildor

Styre anlegg med Android-telefon?

Unified Remote
  12. Dildor

Styre anlegg med Android-telefon?

Vet ikke om d var d du tenkte på men, se på spotifytråden på startsiden. Et program der som funker på datan i hvertfall:-)
  13. Dildor

Brukerguide: Streame Spotify til din PS3

hehe! jepp! feitt som **** d...:mrgreen:
  14. Dildor

fant d ut:-D funka som pokker!!!:mrgreen: Unified Remote
  15. Dildor

Dårlig signal? :mrgreen: