Nylig innhold av DiFontaine

1. DiFontaine

Hvilken plate har du kjøpt idag?

Metallica - Six Feet Down Under EP Spesialutgivelse i forbinnelse med årets Australia-turne, og siden jeg skal på konserten i Perth 23/10 syntes jeg denne var kjekk å ha :mrgreen: Fra metallica.com: This eight song limited edition EP is only available in Australia/New Zealand and here in the...
  2. DiFontaine

Dimmu Borgir - ABRAHADABRA Soundgarden - Telephantasm
  3. DiFontaine

alt fra scratch, vinyl

Bilder er alltid populært her på forumet :-D
  4. DiFontaine

alt fra scratch, vinyl

Dette tror jeg absolutt er et veldig greit utgangspunkt:mrgreen: Ser at forsterkeren har riaa-trinn til mm-pick up så da slipper du å tenke på det i første omgang. Det som er viktig med platespiller er at du får jordet den og forsterkeren skikkelig, hvis ikke kan du oppleve at det kommer...
  5. DiFontaine

alt fra scratch, vinyl

Velkommen til forumet! :D Det er egentlig ganske vanskelig å komme med noen anbefalinger så lenge man ikke har noe budjett å gå etter, men det beste rådet er nok å oppsøke forskjellige forhandlere og få dem til å sette opp et anlegg i din prisklasse. Ta gjerne med deg noen av favorittplatene...
  6. DiFontaine

Sabaton - The Art Of War Taake - Nattestid... Nile - Ithyphallic
  7. DiFontaine

Dine siste vinylkjøp

Skambankt - Søvnløs
  8. DiFontaine

Hvilken musikk-DVD/BD har du kjøpt i dag?

Immortal - The Seventh Date Of Blashyrkh (Live Wacken Open Air 2007)
  9. DiFontaine

Immortal - The Seventh Date Of Blashyrkh (Live Wacken Open Air 2007) Enslaved - Axioma Ethica Odini
  10. DiFontaine

Hva hører du på nå?

Det vil jeg absolutt påstå, men nå har jeg ikke hørt Sunday at Devil Dirt, så det blir vanskelig å sammenligne :-D
  11. DiFontaine

Hva hører du på nå?

Creature With The Atom Brain - Transylvania
  12. DiFontaine

Music Angel, en god kinesisk rør-forsterker

Men da må du kunne lodde... :???: Værre er det da for oss som ikke kan det, ønsker å lære det eller har noen generell interesse av å modifisere utstyret vårt utover tube-rolling. Og så lenge du må fikse selv, da det ikke er noen importør, forsterkeren egentlig ikke er godkjent for bruk i Norge...
  13. DiFontaine

Den kjempestore Hegel tråden

Det kan høres ut som det er en kondensator eller motstand på den ene kanalen som har tatt kvelden og derfor lager ulyd. Dette skjedde mde en gammel H1 som jeg hadde for noen år tilbake. Kjapt for Hegel å finne ut av og fikse. Send den inn til sjekk. Hvis du har kjøpt den hos Soundgarden, pleier...