Nylig innhold av daggi

1. D

Kontrollrom - Skjermoppsett

Jeg spør her da jeg ikke vet helt hvor jeg bør spørre. Jeg har snakket med noen som selger buede skjermer men jeg tror ikke jeg ender opp i min utopiske verden om jeg tar noe ukritisk fra dem. Samsung sin G9 skjerm sier den har like lang avstand fra hodet til skjerm uansett hvor man ser på...
  2. D

Forsterker til B&W S8 høyttalere

Hei! Da vi nå skal flytte har jeg til min store fortvilelse har jeg sagt ja til samboern om å prøve å skaffe en mindre forsterker til min B&W S8 høyttalere. Jeg bruker høttalerne primært til å få lyd gjennom DAC'en fra TV-enheter som chromecast, AppleTV og PC. Jeg har i dag en NAD 375EEE og...
  3. D

Forslag til forsterker/recciever for B&W CM8

Og hvis jeg ikke tar hensyn til pris, hva starter vi på kjøp av ny?
  4. D

Jeg vet ikke helt hva DAC er. Jeg var innom Soundgarden og de hadde en forsterker man koblet til med USB til PC og jeg forstod det da slik at PC'en gir data til forsterkeren og at den ble spilt av i forsterkeren og ikke fikk lyden fra PC'en sammen med støyen dette medbringer. Jeg tror den...
  5. D

Hei! Jeg har ett par med Bower & Wilkins CM8. Disse er 2 år gamle. Men for øyeblikket har jeg ingen stereoforsterker. Jeg trenger derfor forlag til en som driver disse pent. Jeg hadde ikke planer om å gå utover 5000 NOK for disse men. Jeg har ett ønske tror jeg: At den selv skal prosesser lyden...