Nylig innhold av cybervision_

1. cybervision_

1 eller 2?

Han vil ikke opp på en 50" eller mer hvis pris ikke spiller noen rolle?
  2. cybervision_

5.1 pakke (5-10 000)

Det har jeg, PS3 og Yamaha-receiver. Sibene funker flott, men jeg vurderer å oppgradere Cub-en. Den er helt super til prisen, men de kinoene jeg har hatt har hatt SVS i bunn og da mangler den litt autoritet.
  3. cybervision_

Quistens stereo oppsettet.

Har/Hatt? Du tenker på Precision 6.1? De har blitt byttet ut med DC6T SE. Litt kjipere finish, men mye av det samme lydmessig og med vesentlig mer slagkraft. Meget gode høyttalere.
  4. cybervision_

5.1 pakke (5-10 000)

Vet du hva, jeg ser så lite på TV og film at det er mer fordi jeg har en 60" plasma stående at jeg kjøper det inn. Må se om jeg får koplet litt i dag. Sibene var overraskende store ihvertfall.
  5. cybervision_

5.1 pakke (5-10 000)

Nei, dette blir på et lite rom jeg har ekstra. Hifien står på loftet den.
  6. cybervision_

5.1 pakke (5-10 000)

Veldig mye dill med HDMI og kortet som styrer det. The *Official* Onkyo TX-NR414/515/616 Problems Thread
  7. cybervision_

Le Théâtre Audio De Werdenskrieg! DVDO iScan Micro 4K? #2876

Og du har også min medfølelse, vil tro du begynner å bli noget lei nå som det har gått en stund?
  8. cybervision_

5.1 pakke (5-10 000)

Har kjøpt Sib & Cub3 med en Yamaha 657. Kan jo ikke annet enn å bli bra det for pengene. Styrte unna Onkyoen da det har vært mye problemer med de siste modellene, blant annet 616.
  9. cybervision_

Phylloscopus bygger sin drømmekino - "SLUTT"BILDER!

Hehe, tipper du har 2-3 timer arbeid inne der... Flott ble det, gjennomført.
  10. cybervision_

Le Théâtre Audio De Werdenskrieg! DVDO iScan Micro 4K? #2876

Tror det blir et meget staselig hus du får når alt er skrudd sammen, fiskebeinparkett er det klasse over.
  11. cybervision_

Klar for Panasonic PV60 65", men så kommer DETTE tilbudet?!

20 000 kroner er vel ikke røverpris for en TV uansett hvordan man vrir og vender på det... IMHO.
  12. cybervision_

Hvilken Yamahaforsterker til følgende 5.1 fra Klipsch

Med RC64 hadde jeg ikke spart på kruttet om du ikke skal ha inn effekt.
  13. cybervision_

Nye høyttalere og sub

Mye rart her om dagen... Er film 1. pri så hadde jeg sett på en SVS PB1000 til 4 laken. Uten konkurranse til prisen. Evt PB12NSD, helt sinnsvak ytelse etter min mening. Er musikk viktig er Rythmiken en fantastisk sub, nesten uansett pris. XTZ blir mer kjipt. At SVS er svakere enn XTZ er bare...
  14. cybervision_

Joakim 17 år sin halvdedikertekino! - bygge rom 90% ferdig!!! -

Herlige London, her var det blitt fart på sakene! Kanonbra! :mrgreen: