Nylig innhold av ~Chriz~

1. C

Gorm's "batcave"

Lurer på det samme. Hva har du og si om dette Gorm?
  2. C

Gorm's "batcave"

Hvor lenge er det til du får centern nå da Gorm?
  3. C

Gorm's "batcave"

Fy f.... Gorm :D Den DD18 slo hardt inn på misunnelsen her! Får du den centern på plass nå, så spyr jeg av misunnelse :D
  4. C

Dekker denne behovet mitt? BenQ PB6110

Den er helt grei den. Men om du kan få det ganske mørkt i rommet, uanett tid. Så tror jeg at jeg ville vurdert BenQ PE5120 som er kjempe god til film, og i en billig prisklasse!
  5. C

Litt humor i hverdagen.

Klarer du finne 3 feil? http://members.home.nl/saen/Special/Zoeken.swf Jeg klarte kun og finne 2!
  6. C

BUHUUUU Pæra har gått

Har hatt samme problemet med den gammle pj`en min......Jeg gav opp den pj`en;)
  7. C

Siste L&B - Dialogue Lift

Hehe jada!
  8. C

B&W for 25k

Det er jo veldig gode høyttalere. Men som sakt, betale 5k for den subben, det ville jeg droppet! Ellers så har du funnet et kjempe bra hjemmekino system!
  9. C

Din drømme kino!

Hehe. Det er det råeste jeg har sett. En egen hjemmekino inni et liksom romskip :D
  10. C

Din drømme kino!

Hehe. Så klart :D Men den der tror jeg faktisk kan bli en litten drøm for mange av oss ;) Gleder meg til og se den ferdig Akto
  11. C

Følg Christopher`s hjemmekino byggeprosess!

Og akto. En demo må jeg nok komme på :D keysersoze sa foresten at det låt, helt nyyyyydelig med RMB1075:D
  12. C

Det går fort i svingene her ja. Men det jeg sa der er det bare og drite i! For jeg kan ikke samenligne de sikkelig ennå! Men nå skal jeg få tak i noen sikkelig demoer ;) Så skal jeg komme med et bedre svar!
  13. C

Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter....

Gratulerer med en flott forsterker Anfield :)
  14. C

Se det ja. Skal sjekke med han jeg :) Takker pogwag!