Nylig innhold av chrisand25

1. chrisand25

Christian's lille kino blir til.

Ja du burde tatt deg en tur snart nå!😅
  2. chrisand25

Skikkelig moro og endelig få lyd i kinoen igjen! Kjørt kalibrering og for et løft fra det jeg hadde. Skikkelig fornøyd! Bare og kose seg med fin justeringer og film😁
  3. chrisand25

chFresh's Kino projekt

Blir bra dette! Utrolig vanskelig å få bra bilder i sort rom har jeg selv erfart😅
  4. chrisand25

Kjellerkino i tilbygg

Godt med litt hjelp. Han gleder seg vel like mye som byggherren selv😁. Blir bra som vanlig 😀👍
  5. chrisand25

Hehe... Takk! Fungerer så bra med alle i front at jeg lar det stå. Blir så trangt med subber bak hos meg. Er veldig stor forskjell på de nye høyttalerene. Mye mere detaljer og dynamikk. Spiller høyt uten stress og rett og slett en lyd jeg liker veldig godt😊 Du er hjertelig velkommen!👍
  6. chrisand25

Atmos begynner å ta form. Håper på lyd iløpet av uka😊
  7. chrisand25

Nærmer meg ferdig med høyttalerkasser i kinoen. Jobber med atmosene nå. Vinkler dem så mye det går utifra det jeg har plass til i eksisterende kasse i taket. Lagd dreibar plate til bånddiskanten siden de har litt begrenset vertikal spredning, så jeg kan vri dem til å spre dit jeg vil. Bruker jo...
  8. chrisand25

Torolan's stuekino. JBL styrer showet nå :)

Gratulerer! Låter skikkelig bra den prossesoren der ja. Hørt den ved et par anledninger hos venner. Får håpe de får fikset barnesykdommene snart, så havner den på vurderings listen min også😊
  9. chrisand25

Kjellerkino i tilbygg

Bruker selv podiet som demping og passet på at isolasjon ikke ligger direkte på gulvet. Smart med vogner😀
  10. chrisand25

Fått sammen det første parret med bakhøyttalere til kinoen. Driver og tester litt nå. Låter fint, så koser meg. Måtte montere på noen flotte stativer siden disse skal inn i veggen😅
  11. chrisand25

Har startet å bygge surround kanalene. Fått alt av elementer til rommet, så ivrig nå. Valgte en mindre bånddiskant fra samme produsent til de resterende 8 høyttalerene for litt lavere følsomhet. L-paden hadde blitt litt vel heftig hvis jeg måtte senke nivået på diskanten med 8 db. Gleder meg...
  12. chrisand25

Black and red Cinema Ny byggetråd!

Bare å ta mik i bruk da, så lærer du det fort nok tenker jeg. Ikke så avansert, så lenge man bruker den til å se FR og db. Jeg har gitt f... i lyden på rad to å senket alle surround kanalen mine. Hjalp veldig på lyden når jeg gjorde det. Bygger nye høyttalere nå som jeg kommer til å senke enda...
  13. chrisand25

Hvis du har REW og mik så er det jo bare å heve mikken å se hva som skjer. Mye jobb og senke høyttalerene?
  14. chrisand25

Gøy og spennende å oppgradere. 😎 Spiller subbene så høyt som 250hz da? Kan vel egentlig ikke tenke meg at den forsvinner med en sub til, men tar stadig vekk feil da😅. Kan jo være den dippen forandrer seg veldig med heving av sitteposisjon, eventuelt senking av høyttalere 😊
  15. chrisand25

Takk for det😊