Nylig innhold av cdrom

1. cdrom

dali 8008

Hadde 8008 for nesten 10 år siden. Eneste jeg husker, var at de hadde elendig bass til 2x8" å være. Og det selv på en Nad 216. Vet at flere har hatt samme inntrykk. Har sett mange av disse tilsalgs for 1000-1500kr.
  2. cdrom

Forsterker til Cobalt 826s

Har selv hatt 826s. Lite bass og sylskarp diskant. Husker Marantz var en god match.
  3. cdrom

Lakkering av Matrix mini-i

Hvis du tenker i baner av Biltemas spraybokser så har jeg følgende erfaringer. Dette gir god slitestyrke og blir blankt: 1. Primer (tynt lag) 2. Tørrslip lett med sandpapir (1000 korning) 3. 2-3 strøk fargelakk 4. 1-2 strøk klarlakk Kan også benytte kun fargelakk direkte uten primer og...
  4. cdrom

denon poa 6600a eller nad 218 ?

Det kan du si. Fikk 3500 for mine strøkne poa6600a for 5 år siden. Forholdsvis kraftige, men laber lydkvalitet trakk ned. Kan sammenliknes med en NAD 218.
  5. cdrom

yamaha RXV367BL

Det er såkalt "audio out" som ikke har volumregulering. Denne har kun Pre-out på subwoofer som nevnt tidligere. Hadde RX-V367 innom 1 dag i håp om at den kunne tilføye hdmi switching til tv-anlegget, men selv på Dali 3003 ble det for tamt. Skal nevnes at den skulle erstatte H/K 980, så rent...
  6. cdrom

Klipsch RF-82 til 3995,-, Onkyo SR608 til 1995,- - Åpningstilbud Elkjøp Slependen!

Endelig... på jobb. I ekspress fra Slependen. Kom til Slependen 22.30 og var vel pulje 4-5 inn. Fikk med oss 3 par klipsch, 3 bluray spillere, 60" LG tv, kjøleskap, tørketrommel, 3 støvsugere+++ Gutta på lageret gapte stort når vi skulle presse inn alt i en henger, og hva i granskauen skulle...
  7. cdrom

Harman/kardon avr 8500 verdi ?

Husker jeg vurderte å kjøpe en slik for et par år siden. Var villig til å gi 3-4000 den gang. Eneste positive med denne i dagens marked er effekten. Tipper 2-2500 om du finner riktig kjøper.
  8. cdrom

TV 2 hjelper deg - 20:30 CD's HDPRV

Min HDPVR henger seg ca 1 av 20 ganger den skrus på. Litt trykking i menyene er heller ikke lett for den stakkars boksen. Den går ofte i stå. Og sånn som den bråker! Den har kommet seg noe etter de seneste oppdateringene, men jeg synes i det store og det hele det er et ordentlig møkkaprodukt...
  9. cdrom

Nad s200

Har selv en S300. Kvalitetsfølelsen i disse S modellene er noe helt annet enn std. NAD. Sa til meg selv at jeg aldri skulle ha NAD igjen etter C370 og 320BEE men der tok jeg feil. S-serien er helt greie forsterkere som mildt sagt holder effekten de lover. Men jeg ville nok aldri kjøpt en...
  10. cdrom

Harman Kardon HK980 - Kun lyd i venstre høytaler - hva er galt?

Hadde det samme problemet. Ble sendt på service som fant en løs flatkabel inni forsterkeren. Denne ble festet ordentlig og ingen problemer siden.
  11. cdrom

Hjelp Knekt audio jack

Har selv gjort dette flere ganger, med litt tolmodighet fungerer det faktisk!
  12. cdrom

LED is in da house! ;) Jeg tar en kikk på Samsung 46A786!

Samme her på en LE40a796. Har også blinkende blå touchknapper på høyresiden av tv'en, er gjerne + og - som blinker, også når tv'en er avskrudd. Vet ikke hva dette kommer av. Har prøvd å søke etter liknende feilbeskrivelser på nettet, men ikke funnet noe.
  13. cdrom

Harman Kardon DVD29

Har selv hatt spillere fra Sony, Marantz, Nad, Denon, H/K, Pioneer. Av disse synes jeg brukervennligheten til Pioneer er desidert best. Denon skuffer meg noe, litt treg på alle funksjoner og har noen småjalla menysystemer, men gjør da jobben sin likevel. Anyway, var Soundgarden villig til å gi...
  14. cdrom

Harman Kardon DVD29

Roter litt opp i denne tråden igjen. Fikk tak i en splitter ny DVD-29 til min far, for å matche hans HK-980. Kort fortalt. Menyene er svært trege og henger seg ofte. Bildet "skurrer" og hdmi signalet detter ut. Bildet er bra i 5 min. når spilleren restartes. Spilleren har god lufting. Har...
  15. cdrom

Kontakte Play.com

Har handlet x-hundre ganger på play. Alltid betalt i GBP. Men min siste ordre går ikke gjennom. Får ikke godkjent betalingen, som flere andre skriver.