Nylig innhold av buril2000

1. buril2000

Trenger element til Kef iq3

Akustikk.no
  2. buril2000

Hegel h200 til Klipsch RF 7.2?

Må også si meg enig i at adyton er konge, og vil være meget spennende med klipsch, selv om jeg ikke har prøvd dette selv :)
  3. buril2000

Ser at det er flere som mener at hegel er "lys", "spiss" osv i diskanten. Jeg er ikke helt enig i dette. Dynamikken er den største fordelen med hegel, og det er også klipsch sin signatur, spesielt på RF serien. Vil påstå at signalkilden har større påvirkning på dette, og her finnes det mange...
  4. buril2000

Har hørt H200 sammen med den gamle RF7. Det fungerte veldig bra, og hvis du liker lyden i RF7, er dette en utrolig potent kombo. Masse krefter, og en oppløsning som passer veldig godt med hornet i RF7. Regner med at det blir minst like godt med RF7.2. Det beste tipset må bli at du må prøve, og...
  5. buril2000

Effektforsterker til Gallo Nucleus Solo

Har akkurat kjøpt meg et par Gallo nucleus solo, og er på utkikk etter en strømsterk effektforsterker til disse. Kommer til å bruke meridian 502 som forforsterker, og en 508.24 cd-spiller. Vet at galloene trenger en del strøm for å oppnå full kontroll, og ønsker en effektforsterker som yter...
  6. buril2000

Billebro VS Klipsch

Har lest meg gjennom de fleste innleggene i denne tråden, og vil gjerne komme med mine synspunkter. Mine erfaringer: Jeg har eid flere klipschmodeller, inkludert RF82. Prøvd disse i flere rom, med mange forskjellige forsterkere, og kilder. Vil tro at jeg kjenner de ganske godt. Har også...
  7. buril2000

Trådløs lyd fra Android-telefon til høyttalere

Innhold som er lastet ned på PC/tlf, kan streames til tv. Pr i dag er det ingen muligheter for å streame rett fra appen. Mulig at det fins en app som evt kan sende dette via blåtann..
  8. buril2000

Trådløs lyd fra Android-telefon til høyttalere

Når S2 og tv er koblet til det samme nettverket, er vel dette en smal sak. S2 vil vel dukke opp som en ekstern enhet, eller?
  9. buril2000

Infinity Basslink 10"

Hva med å lese tråden først? Tre poster opp finner du litt om mine inntrykk av denne, montert i nøyaktig denne bilen.
  10. buril2000

Tynn, god vegghengt surroundhøyttaler?

Sjekk ut T-serien til KEF :)
  11. buril2000

Infinity Basslink 10"

Må si at jeg er mektig imponert over denne lille saken. Tok ca 5 minutter fra jeg pakket den opp, til jeg fikk de første oktavene servert. Selve konstruksjonen fremstår som solid og gjennomtenkt. Et kraftig, støpt chassis i abs plast med en solid vekt, tyder på at den faktisk inneholder noe...
  12. buril2000

Infinity Basslink 10"

Har bestilt en slik fra ebay. Vurderte å kjøpe i Norge, men prisen på 3000 var litt drøy. Havnet på 300 dollar fra statene :) Er på vei i posten nå, og jeg gleder meg til å prøve!
  13. buril2000

Hifitweaks, og effekten av disse

Jeg tror at de fleste har dårlig "hukommelse" med hørselen sin. Ikke enkelt å høre etter mikroskopiske forskjeller på slike tweaks. Ofte så dreier forskjellene seg om små, ikke målbare nyanser i lydbildet, som kun defineres av den enkelte lytter. Erfaring og gjentakelse er det eneste som hjelper...
  14. buril2000

støy fra høyttaler... noen tips?

Har du koblet tv til anlegget? Tenker da på vanlig stereo rca. Koble antennekabelen fra tv og se om støyen forsvinner.
  15. buril2000

Forsterke FM-signal på arbeidsplass.

Er det noe sånt du ser etter? Amazon.com: Metra 44-UA60 AM/FM Signal Amplifier w/ Bypass Switch: Electronics